TEHNOLOGIJA

YouTube donio nova pravila

Ukoliko žele da budu dio YouTube partnerskog programa, moraju da imaju 4.000 sati pregleda u posljednjih 12 meseci, i da imaju više od 1.000 pretplatnika

Uvodi nova pravila. ILUSTRACIJA

A. F.

21.11.2020

YouTube ima nova pravila, koja se vjerovatno neće svidjeti kreatorima sadržaja.

Naime, kada se neki oglas prikaže na ovoj platformi, oni na čijem video-snimku su oglasi, obično prihoduju od toga. Ipak, nova pravila kažu da će YouTube moći da prikazuje još više oglasa nego ranije, a da će manje plaćati za njih, odnosno da svi koji nisu u "Partnerskom programu" neće dobijati novac

Tako, na primjer, može da se desi da manji kreatori vide oglas na nekom svom video-snimku, a da ne zarade od toga. Ukoliko žele da budu dio YouTube partnerskog programa, moraju da imaju 4.000 sati pregleda u posljednjih 12 meseci, i da imaju više od 1.000 pretplatnika.

Naravno da su oglasi jedan od velikih izvora prihoda za YouTube i kompaniju Google, ali i za kreatore koji tako mogu da ostvare dodatnu zaradu - bar su do sada mogli. Kako je za portal The Verge potvrđeno, i dalje neće biti oglasa na kreatorima koji u prvi plan ističu religiju, politiku, alkohol ili kockanje.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.