Na jučerašnjem sastanku investitora odlučeno je da se pažljivo razmotri svaka stavka na meniju, svaki sastojak, ali i način pripreme prepoznatljivih obroka.
Kako piše USA today,a prenosi Press online, McDonalds će već na prvom koraku "obrisati" osam proizvoda i pokušati da dodatno ubrza uslugu, koja zbog pojedinih jela često zna da potraje više od "nekoliko minuta".
Tako će broj "posebnih obroka" biti smanjen sa 16 na 11, a odustaće se i od manjih varijacija poznatih sendviča, koje postoje prije svega na američkom tržištu.
"Već testiramo "čistiji meni" na nekoliko lokacija u SAD", rekla je portparol McDonaldsa Beka Heri.
Kako je saopšteno, test lokacije već pokazuju dobre rezultate - bržu uslugu i veći promet, ali podatak o tome od kojih osam stavki se odustaje još nije poznat.
Istovremeno, dok se trudi da pojednostavi meni, najpoznatiji svjetski lanac restorana je odlučio da ponudi mušterijama da sami "zakomplikuju" stvari i biraju ukuse.
U projektu pod nazivom "stvorite svoj ukus" mušterije će preko tableta birati prelive i dodatke za svoje sendviče, a ova opcija će biti dostupna sljedeće godine u 2.000 od 14.000 restorana u SAD. Kada će projekat preći okean još nije poznato.
Također, odlučeno je da se lokalnim menadžerima daju veća upravljačka prava, tako da će McDonaldsovi meniji u cijelom svjetu biti kraći, ali često i potpuno različiti.
"Neke stvari se prosto bolje prodaju u određenim lokalima, a u drugim uopšte ne rade", kažu u McDonaldsu.
Ostaje da se vidi kada će promjene početi da se dotiču evropskog tržišta.