NEVJEROVATNO Za razliku od onih koji su išli utabanim stazama

Ovi ljudi su se obogatili na najčudnije načine

Oni su bili spremni da riskiraju svoj novac

Avaz.ba
12.02.2019 08:04

Odlučili da ne idu utabanim stazama

Foto: Instagram

Sljedeći pojedinci su bili spremni da riskiraju svoj novac i reputaciju za neke, naizgled čudne, poslovne ideje, za razliku od onih koji su išli utabanim stazama. 

U narednim redovima ćemo vam otkriti koji su to tačno bili njihovi originalni načini za bogaćenje.

Meduze u akvariju

Mladi biolog Aleks Endon (Alex Andon) je primijetio da ni u jednoj prodavnici kućnih ljubimaca ne mogu da se kupe meduze pa je odlučio da to promijeni. On je potrošio više od 44 hiljade eura za specijalni akvarij u kojem je odgajao meduze. Ubrzo je počeo da ih prodaje, a dvije godine kasnije mogao je da se pohvali prihodom višim od 440 hiljada eura, Danas zarađuje duplo više na godišnjem nivou, a mušterije do njega dolaze putem  njegove internet-stranice. 

Veliki printovi Instagram postova

Umjetnik Ričard Prins (Richard Prince) je još 80-ih odlučio da mu je lakše da uzima tuđe radove, malo ih promijeni i proda za milione nego da stvori nešto potpuno novo i autentično. Ranije je adaptirao tuđe slike, reklame i fotografije, dok se u posljednje vrijeme koncentrirao na objave na Instagramu. Naime, on je pretvorio fotografije korisnika ove mreže u velike printove i izložio ih u galeriji. Ono što je fascinantno u cijeloj priči je da su drugi ljudi spremni da plate velike sume za njegove originalne radove.

Parfemi sa mirisom trave, zemlje i teniskih loptica

Mark Krejms (Marc Crames), vlasnik brenda "Demeter", kupio je ovu kompaniju davne 2003. s ciljem da zauvijek promijeni tržište parfema. Njegova revolucionarna ideja je bila da javnosti predstavi neke netradicionalne parfeme kao što su oni sa mirisom paradajza, zemlje, trave ili čak teniskih loptica. Na iznenađnjenje mnogih, kompanija je počela da raste, a Mark se danas može pohvaliti činjenicom da su i neke najveće holivudske zvijezde kupci "Demeter" nesvakidašnjih parfema.

Reklame na glavi

Amerikanac Brendon Čikotski (Brandon Chicotsky) je oćelavio još u mladosti, ali nije dozvolio da ga to mnogo obeshrabri, štaviše, pronašao je način da zaradi na tome. On je odlučio da bude hodajuća reklama tako što je na svojoj glavi napravio privremene tetovaže reklamnih poruka različitih brendova. Brendon je u međuvremenu osnovao kompaniju "Bald Logo", koja povezuje ćelavce koji nude prostor za reklamiranje na svojoj glavi sa zainteresiranim brendovima koji su spremni da plate ovu uslugu.

NA VRH