Ovi ljudi su se obogatili na najčudnije načine

NEVJEROVATNO Za razliku od onih koji su išli utabanim stazama

Ovi ljudi su se obogatili na najčudnije načine Oni su bili spremni da riskiraju svoj novac

Sljedeći pojedinci su bili spremni da riskiraju svoj novac i reputaciju za neke, naizgled čudne, poslovne ideje, za razliku od onih koji su išli utabanim stazama. 

U narednim redovima ćemo vam otkriti koji su to tačno bili njihovi originalni načini za bogaćenje.

Meduze u akvariju

Mladi biolog Aleks Endon (Alex Andon) je primijetio da ni u jednoj prodavnici kućnih ljubimaca ne mogu da se kupe meduze pa je odlučio da to promijeni. On je potrošio više od 44 hiljade eura za specijalni akvarij u kojem je odgajao meduze. Ubrzo je počeo da ih prodaje, a dvije godine kasnije mogao je da se pohvali prihodom višim od 440 hiljada eura, Danas zarađuje duplo više na godišnjem nivou, a mušterije do njega dolaze putem  njegove internet-stranice. 

View this post on Instagram

Ouzo Jellyfish!💙 Make this at home, add one small ice cube to a glass of Greek Ouzo... delicious *Magic* #greece #bartender #alcohol #drink #jellyfish

A post shared by Jellyfish Art (@jellyfisharttank) on

Veliki printovi Instagram postova

Umjetnik Ričard Prins (Richard Prince) je još 80-ih odlučio da mu je lakše da uzima tuđe radove, malo ih promijeni i proda za milione nego da stvori nešto potpuno novo i autentično. Ranije je adaptirao tuđe slike, reklame i fotografije, dok se u posljednje vrijeme koncentrirao na objave na Instagramu. Naime, on je pretvorio fotografije korisnika ove mreže u velike printove i izložio ih u galeriji. Ono što je fascinantno u cijeloj priči je da su drugi ljudi spremni da plate velike sume za njegove originalne radove.

View this post on Instagram

@richardprince4 ????? #richardprince #salon94 #fromlsarchive

A post shared by Laurie Simmons (@lauriesimmons) on

Parfemi sa mirisom trave, zemlje i teniskih loptica

Mark Krejms (Marc Crames), vlasnik brenda "Demeter", kupio je ovu kompaniju davne 2003. s ciljem da zauvijek promijeni tržište parfema. Njegova revolucionarna ideja je bila da javnosti predstavi neke netradicionalne parfeme kao što su oni sa mirisom paradajza, zemlje, trave ili čak teniskih loptica. Na iznenađnjenje mnogih, kompanija je počela da raste, a Mark se danas može pohvaliti činjenicom da su i neke najveće holivudske zvijezde kupci "Demeter" nesvakidašnjih parfema.

View this post on Instagram

Do you prefer the smell of Rain or the sound of a good Thunderstorm? #NationalWeatherPersonsDay

A post shared by Demeter Fragrance Library (@demeterceo) on

Reklame na glavi

Amerikanac Brendon Čikotski (Brandon Chicotsky) je oćelavio još u mladosti, ali nije dozvolio da ga to mnogo obeshrabri, štaviše, pronašao je način da zaradi na tome. On je odlučio da bude hodajuća reklama tako što je na svojoj glavi napravio privremene tetovaže reklamnih poruka različitih brendova. Brendon je u međuvremenu osnovao kompaniju "Bald Logo", koja povezuje ćelavce koji nude prostor za reklamiranje na svojoj glavi sa zainteresiranim brendovima koji su spremni da plate ovu uslugu.

View this post on Instagram

A post shared by Bald Logo (@baldlogo) on

Preuzmite aplikacije Dnevnog avaza za Android i iOS.

Povezano
NA VRH