ITALIJA Ova vijest izazvala intenzivnu raspravu u medijima

Otvorio se fakultet za influensere, evo i gdje

Studenti će dobivati diplomu za širenje utjecaja na društvenim mrežama

Z.K. / Avaz.ba
13.10.2019 13:24

Nije lak posao pozirati pred kamerama

Foto: Ilustracija

Danas je jedno od najtraženijih zanimanja Instagram influenser. A koliko je daleko otišao taj trend, pokazuje i vijest da se otvorio i fakultet za influensere na društvenim mrežama.

Možda vam se čini da je lak posao pozirati pred kamerama i te fotografije objavljivati na društvenim mrežama, ali da bi neko postao pravi influenser, odnosno da širi svoj utjecaj na pratioce, mora savladati određene cake da bi postao poznat i popularan.

Zbog toga je online Univerzitet eCampus, čiji je jedan od promotora i fudbalska zvijezda Kristijano Ronaldo (Cristiano), uveo novi trogodišnji nastavni program čiji studenti će dobivati diplomu za širenje utjecaja na društvenim mrežama.

Cilj nastavnog programa je da se popuni trenutni jaz u obrazovanju i pomogne studentima da steknu tehničke vještine potrebne za obavljanje karijere influensera, objavio je italijanski univerzitet na svojoj stranici.

Tako će studentima eCampus, između ostalog, ponuditi časove modne psihologije, semiotike i filozofije jezika, TV historije, interkulturalne komunikacije i informacionih tehnologija. Institucija, koja, također, nudi diplome iz inžinjerstva, prava, umjetnosti i psihologije ima više od 30.000 studenata, navodi italijanski univerzitet na internet-stranici.

  • Feranji:  Vjerovatno najpoznatija italijanska influenserka na svijetu
    Feranji: Vjerovatno najpoznatija italijanska influenserka na svijetu Foto: Instagram

Broj blogera, Instagramera i YouTubera sa dovoljno pratilaca, koji im omogućavaju da objavama na društvenim mrežama zarade za život, sve više raste.

Kompanije, brendovi, pa čak i države sve više pokušavaju da se uključe u to izlaganje na društvenim medijima, nudeći influenserima unosne marketinške ugovore.

Uspjeh Kjare Feranji ( Chiara Ferragni ) i njenog bloga, najpopularnijeg modnog bloga na svijetu "The Blonde salad", čak je postao i studija slučaja na Harvardu. Feranji je vjerovatno najpoznatija italijanska influenserka na svijetu, a može se pohvaliti sa 17,5 miliona pratilaca na Instagramu. Ona reklamira brojne najpoznatije modne brendove.

Prošlog mjeseca dokumentarni film o njenom životu u Italiji zaradio je više od 1,6 miliona eura i bio je najgledaniji dokumentarni film u zemlji.

- Postoji specifično i tehničko znanje koje morate da savladate ako želite da budete influenser - kaže Mauricio Pasketi (Maurizio Pasquetti), šef marketinga na eCampus-u.

Vijest o nastavnom programu i diplomi za influensere izazvala je intenzivnu raspravu o društvenim medijima u Italiji, pri čemu su ljudi osporavali ideju influensera kao profesije. Mnogi drugi su pak pohvalili ponudu jer ona može da pomogne mladim i neiskusnim ljudima da razviju tržišne vještine u zemlji u kojoj nezaposlenost mladih doseže 27 posto.

Komentari

NA VRH