LIFESTYLE

Blogeri ili hvalisavci: Koji tip Facebook korisnika ste vi

Avaz.ba

28.7.2017

Iako možda zvuči nevjerovatno, ispostavilo se da pri kreiranju svog javnog profila doista ne stvaramo ružičastu sliku o sebi birajući uvijek najbolje fotografije, pišući samo pomno odabrane „mudre“ misli i pažljivo odabirući glazbu i filmove koje ćemo dodati u omiljene. 

Dok na Facebooku ležerno objavljujete fotografije, razmišljanja, novosti iz svog života vaši će prijatelji stvoriti sliku o vama. 

Otkrijte koju biste Facebook etiketu mogli dobiti, a koju ćete vi dodijeliti svojim prijateljima. 


1. Spikeri

- Obama je upravo pobijedio na izborima!  

Spikeri uvijek žele biti na izvoru informacija te prvi objaviti najnovije vijesti.

Nerijetko zbog silnog uzbuđenja ne provjere istinitost vijesti, stoga su upravo oni često krivci za pokretanje lavine glasina i dezinformacija poput one o smrti glumca Owena Wilsona.

2. Status: reporteri

- Čekam autobus... 

- Pijem kafu...

Reporteri preko svog Facebooka obavještavaju prijatelje o doslovno svemu što rade, od kako su ustali iz kreveta pa do odlaska na spavanje.

3. Blogeri

- Imao sam loš dan. Kasno sam se probudio pa sam morao bezglavo juriti na posao, a kada sam konačno stigao ugledao sam šefa kako pomno prati ko će zadnji doći. Uslijedilo je jednosatno ispiranje mozga u šefovu uredu. Kad sam napokon stigao kući i uvalio se u kadu, zazvonio je telefon i začuo sam bijesni Anin glas, tada sam shvatio da sam zaboravio na dogovor s njom.

Blogeri nadugačko i naširoko pišu o tome kakav im je bio dan, ne shvatajući da većina Facebook prijatelja nije oduševljena tom gomilom detalja.

4. Hvalisavci

- Eh, kada bi bar prestala ta kiša poslovnih ponuda kojima me ovih dana obasipaju razne tvrtke. 

Hvalisavci su nametljivi i neumjereni samopromotori.

U središtu svih njihovih objava su njihove sposobnosti, talenti i postignuća. 

5. Indigo mudraci

Oni najčešće citiraju velike misli i izreke slavnih ljudi, ili objavljuju stihove iz pjesama. U oba slučaja, ne koriste svoje već tuđe riječi.

6. Filozofi 

Jedina stvar koju u životu ne možete kontrolirati su vaše misli. 

Filozofi su slični indigo mudracima jer i jedni i drugi statusima stvaraju auru misterije. 

Razlika je u tome što se filozofi ne služe izravno copy/paste tehnikom prepisivanja tuđih riječi nego kreiraju vlastite izreke. 

7. Gunđala

Oni su izvor negativne energije, jer se njihovi statusi uvijek vrte oko onoga što je u životu loše. Time pokušavaju motivirati i druge da se žale na ono što njima smeta, bilo da se radi o prometnoj gužvi ili o potezima Vlade. 

8. Samosažaljivi emotivci

- Zašto moj život mora biti tako težak? 

Kao i gunđala, i oni koji sažalijevaju sami sebe šire negativnu energiju. Oni vjeruju da je čitav svijet protiv njih, zauzimaju obrambeni stav te traže suosjećanje i podršku prijatelja. 

9. Zbunjivači  

- Još uvijek tražim... u vječnoj sam potrazi za svojim plijenom. 

Njihovi su statusi vrlo nejasni, zvuče pomalo psihotično i može ih se interpretirati na više različitih načina, piše 24sata.

10. Komičari

Upravo sam shvatio da se još igram lovice, a počeo sam 1993. 

Komičari su definitivno autori najsimpatičnijih objava. Njihov pristup životu je vedar, stoga njihove statuse svi rado čitaju jer su odmak od svakodnevnog stresa i problema.

I oni drugi...

Hijene - nikada ništa, ne komentiraju, komuniciraju samo smajlićima

Špijuni - tu su, ali ne ostavljaju trag, ne pišu statuse, nikada ne komentiraju vaše objave i nikada ništa ne lajkaju, no redovno sve čitaju te nerijetko komentiraju vaš status kada se sretnete u društvu 

Pijetlovi - smatraju da je njihova dužnost da svim prijateljima s Facebooka redovno požele dobro jutro. 

Gospođica i gospodin „popularni“ - imaju gotovo popunjen profil, opasno se bliže brojci od 5 000 prijatelja, a sve to bez ikakvog konkretnog razloga. 

Lajkeri - gotovo nikada ništa ne komentiraju, no redovno, marljivo klikaju „Like“ 

Igrači - satima sa svojim prijateljima igraju online igrice. 

Emotivci - mrze svoj život i sve u njemu pa su svi njihovi statusi obojeni mračnim tonovima. 

Promotori - šalju pozivnice za događaje ili objavljuju linkove sa svojih web stranica. 

Lopovi - ne lajkaju i ne dijele, već redovno kradu tuđe statuse predstavljajući ih kao svoje. 

Drama kraljice - statusi im često počinju s „Bože, ne mogu vjerovati ... Nadaju se da će nedorečenim objavama s katastrofičnim uvodom privući pažnju.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.