Jedna tužna indijska reklama izazvala je pravu buru emocija kod ljudi, jer ona ne reklamira nijedan proizvod, već pokazuje da je majčinska ljubav najjača na svijetu, jača čak i od same smrti.
U snimku je prikazana žena koja istrčava na put i moli slučajne prolaznike da joj pomognu da spasi dijete. Logično, putnici zaustavljaju svoje vozilo i istrčavaju da pomognu djetetu koje je zarobljeno u slupanom automobilu.
Dijete spašavaju iz uništenog vozila, a u sljedećoj sekundi žena koje je molila za pomoć nestaje.
Kada muškarac priđe prednjem dijelu slupanog automobila, na vozačevom mjestu nalazi se mrtva žena koja je poginula u sudaru. Zapravo, njen duh im se prikazao kako bi stali i pomogli njenom djetetu da preživi.
Naravno, cio snimak ima metaforično značenje koje za cilj ima da pokaže kako je majčinska ljubav jača čak i od smrti.
Pogledajte videti spremite maramice: