Otkad je holandska blogerka Šarlot Gronveld (Charlotte Groeneveld) nosila zelenu haljinu brenda ''Kitri'', njene fotografije su obišle društvene mreže, a oduševljenje dama je iz dana u dan sve više raslo.
Tako je prije samog lansiranja haljine na tržište ona dobila listu čekanja od čak 800 žena te nezvanično dobila titulu najpoželjnijeg odjevnog komada sezone.
Zelena haljina s cvjetnim desenom seže do sredine listova, a nadograđena je trendi detaljima - plisir suknjom, kaišem oko struka i skrivenim kopčanjem, nalik dugačkoj košulji.
S obzirom na to da su raskošni cvjetni deseni i lepršavost materijala glavni trend za proljeće/leto, haljina britanskog brenda zadovoljava sve kriterije koji se odnose na estetiku i udobnost. Također, ona se može nositi s patikama, baletankama, cipelama te odlično uklopiti sa svakim modnim stilom - od kežual, do sportske elegancije.
Haeni Kim, dizajnerica koja stoji iza ovog manje poznatog brenda, u razgovoru za "Harpers Bazaar" objasnila je ovaj fenomen.
- Zelena boja ima svoj moment, svježa je i direktna, a lako ju je kombinirati i pristaje svim bojama tena. Mislim da je ova haljina popularna jer je tako svestrana. Ima pravu dozu ženstvenosti i zavodljivosti. Možete je nositi na poslu, ali i za vikend. Možete joj dati opak "izgled" uz patike, ili glamurozan uz štikle - kazala je ona.