ZANIMLJIVOSTI

Aviokompanija traži putnike ljubavnike na svojim letovima

B92

26.4.2018

Malezijski niskotarifni avioprijevoznik „AirAsia“ od svojih putnika očekuje da se zaljube u Maleziju, ali i u nekoga od svojih saputnika ili saputnica u avionu.

Kompanija iz Kuala Lumpura je ovih dana pokrenula kampanju pod imenom "Upoznajte Maleziju", koja putnike stavlja pred ne baš tako uobičajen izazov.

Naime, svako ko upozna potencijalnog partnera ili partnericu na letu ove kompanije postat će učesnik nagradne igre koju, u okviru kampanje "Upoznajte Maleziju", organizira „AirAsia“.

Glavna nagrada je putovanje u Maleziju i besplatne karte za jedan od dva velika muzička festivala.

Promotivna kampanja, koju su neki opisali kao drsku, namijenjena je privlačenju onih, pretežno mlađih ljudi koji žele da probaju nešto novo. Kritičari, međutim, kažu da nečemu što liči na upoznavanje na društvenoj mreži Tinder ne bi trebalo biti mjesto u jednoj aviokompaniji.

U „AirAsia“ se, također, nadaju da će kampanja natjerati veći broj turista, koji ove godine namjeravaju provesti odmor u Indoneziji, na Tajlandu ili u Vijetnamu, da koriste njihovu mobilnu aplikaciju, kao i da se upoznaju sa svime što im Malezija može ponuditi.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.