LIFESTYLE

Facebook u Messenger planira uvesti promjenu koja će mnogima zgaditi dopisivanje

Osim razgovora s prijateljima, i videoreklame

Index.hr

20.6.2018

Facebook bi uskoro u Facebook Messenger mogao utrpati videoreklame koje se automatski pokreću. Naime, u Facebooku upravo testiraju novu metodu oglašavanja, koja uključuje reklamne videosnimke koje bi se same pokretale unutar aplikacije za dopisivanje.

Testiranje je započelo 18. juna, rekao je šef odjela oglašavanja za Messenger Stefanos Lokakos (Loukakos). Hoće li videoreklame postati stalni dio Messengera, ovisi o reakcijama korisnika. 

Ne znamo još hoćemo li prijeći u širu upotrebu, no testiranja statičnih oglasa nisu pokazala nikakve promjene u načinu korištenja aplikacije -  dodao je. 

Statični oglasi u Messengeru se nalaze već 18 mjeseci. 

Ako odluče prijeći iz testne faze u stalnu upotrebu, svi ćemo pored razgovora s prijateljima imati i videoreklame, koje će se pokretati same od sebe. Takav oblik reklame Facebooku donosi puno veći profit od običnih statičnih reklama. 

Naime, čak 98,6 posto prihoda Facebooku dolazi od reklama.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.