Vlasnici kućnih ljubimaca koji su im otvorili profile na društvenim mrežama mogu zaraditi dosta novca reklamirajući razne proizvode uz svoje pse, mačke, majmune, pa čak i prasiće.
Mnogi smatraju kako influenseri imaju posao iz snova, svoje su gazde, rade ono što vole (npr. ako vole putovanja putuju po svijetu) i za to ih neko jako dobro plaća pa samo jednom objavom na Instagramu mogu zaraditi jednu prosječnu mjesečnu ili čak godišnju plaću.
U posljednje vrijeme kao influenseri sve su popularniji kućni ljubimci koji svojim vlasnicima, također, donose veliki novac.
Kako je u razgovoru za CNBC rekla Loni Edvard (Edward), koja je osnovala agenciju za influensere kućne ljubimce, ljudi vole životinje i one ih usrećuju, zbog čega su kućni ljubimci izuzetno zanimljivi oglašivačima jer šire pozitivne poruke koje se onda mogu vezati za njihov brend.
- Ako imate veliki broj pratilaca, može se zaraditi veliki novac - dodala je Edvard o mogućnosti zarade kućnih ljubimaca na društvenim mrežama.
Iako se, naravno, cifre koje zarađuju kućni ljubimci s najvećim brojem pratilaca ne mogu upoređivati sa npr. Kardašijankama i drugim najpopularnijim osobama na internetu, sa samo jednom sponzoriranom objavom može se zaraditi čak oko 25.000 maraka.
Na ovu ideju Loni Edvard došla je nakon što je dobila psa i počela da objavljuje i njegove fotografije na Instragramu kako bi ih mogla dijeliti s porodicom i prijateljima pa se iznenadila kada je vidjela da broj pratilaca svakodnevno raste. Za kratko vrijeme profil koji je otvorila privukao je neočekivano veliki broj ljudi pa su uslijedili i pozivi brendova povezanih s proizvodima za životinje.