Foto: Screenshot

FIKTIVNE OSOBE Proveden interesantan eksperiment

Kako postati lažna zvijezda Instagrama i zaraditi na tome

Autor: cdm.me
07.08.2018 14:25
A
A
A

Kompanije sve više koriste osobe koje su “utjecajne” na društvenim mrežama da bi plasirale svoje proizvode i usmjerile potrošačke navike mladih u svoju korist. 

Pločice na stomaku, izazovna zadnjica, pune usne i lepršava kosa na Instagramu, jednoj od najpoznatijih društvenih mreža, šablon je lako uočljiv. 

Prelijepe žene i zgodni muškarci koji su vječno na nekim egzotičnim putovanjima, na kojima pijuckaju šarene koktele, a sve je to “začinjeno” modnim dodacima luksuznih brendova i garderobom poznatih dizajnera. Za zvijezde Instagrama, odnosno influensere je, čini se, sve moguće.

Marketing agencija "Mediakix" nedavno je provela interesantan eksperiment čiji su rezultati dokazali da je moguće lažirati moć na društvenim mrežama i na taj način zaraditi zavidnu sumu novca.

U početku eksperimenta kreirana su dva Instagram profila fiktivnih osoba. Prvi je pripadao izmišljenoj djevojci po imenu Aleksa Rae (Alexa), koja je predstavljena kao Instagram model i zaljubljenik u modu, dok je drugi profil pripao fotografkinji po imenu Amanda Smit (Smith).

Agencija je unajmila nepoznatu djevojku i organizirala fotografiranje u različitim autfitima da bi kreirala sadržaj za prvi profil.

Fotografije koje su objavljivane na Amandinom profilu preuzimane su s takozvanih stock sajtova, a svaka od njih prikazivala je plavu djevojku fotografiranu na različitim lokacijama, a ni na jednoj fotografiji se nije moglo vidjeti lice misteriozne plavuše.

Nakon kreiranja lažnih budućih “influenserki”, kompanija je kupila nekoliko hiljada pratilaca, a budući da su pratioci bez aktivnosti praktično beskorisni, na red je ubrzo došla i kupovina lajkova i komentara.

Ukupan ceh kompanije na kraju ovog eksperimenta iznosio je oko 1.000 dolara, a izmišljena fotografkinja i model ubrzo su dostigle broj od 10.000 pratilaca, nakon čega je agencija počela da u njihovo ime aplicira za različite sponzorske ugovore.

Za svaki posao “djevojke” su dobivale novac ili besplatne proizvode. Aleksa je sklopila dogovor s kompanijom koja se bavi proizvodnjom kupaćih kostima i s kompanijom za proizvodnju prehrambenih proizvoda. Fotografkinji su ponuđeni ugovori s poznatim brendom alkoholnih pića i ranije spomenutom kompanijom prehrambenih proizvoda.

Rezultat eksperimenta je šokirao mnoge, ali i poljuljao vjeru velikih brendova u moć i vjerodostojnost internet influensera kojima se na godišnjem nivou isplati nekoliko milijardi eura za promoviranje različitih proizvoda i usluga.