KONAČNO Stotine miliona palačinki je namazano eurokremom

Crni ili bijeli: Čovjek koji je stvorio eurokrem otkrio koji dio je bolji

CDM

Foto: Takovo "Eurocrem"


Na ekonomsku propagandu eurokrema utrošeno je najmanje deset miliona dolara.

Za sve polemike je li bolji crni ili bijeli dio, za taj dio djetinjstva, vojske i života, koje je obilježio krem koji su mazali svi u bivšoj Jugoslaviji, zaslužan je jedan čovjek – Jovan Tomović.

Tomovića, koji danas ima 87 godina, u Gornjem Milanovcu, gdje već 60 godina živi u porodičnoj kući, svi znaju jer je od njegove odluke da kupi licencu za eurokrem od italijanske kompanije “Gandola” te 1970. godine korist imao cijeli ovaj grad, ali i okolina. A krem je bio od onih proizvoda koji su simbol Jugoslavije.

- Stotine miliona palačinki je namazano eurokremom - kaže Tomović.

Ali, kao što se raspala ta zemlja, tako više ni ovaj eurokrem nije kao onaj stari.

- Kad bi se u nekoj stručnoj laboratoriji analizirao proizvod, vidjelo bi se da nema veze sa onim eurokremom od prije 30 godina - tvrdi Tomović.

Na pitanje je li bolji “crni” ili “bijeli” dio eurokrema, Jovan Tomović je rekao: 

- Crni dio je sadržajniji i kvalitetniji od bijelog.

NA VRH

Podijeli članak na