Foto: Ilustracija

ISTRAŽIVANJA Silvano Kolombano, kompjuterski naučnik, otkrio

Šta se krije iza NASA-inih dokumenata o vanzemaljcima?

Autor: Index.hr
06.12.2018 20:23
A

Inteligentna rasa vanzemaljaca možda nas je već posjetila, ali mi ograničeno posmatramo svijet pa to nismo primijetili.

Možda ta izjava zvuči kao da je ispala iz nekog naučno-fantastičnog filma, no tako razmišlja Silvano Kolombano (Colombano), kompjuteraski naučnik NASA-e. Na internetu se pojavila studija u kojoj on predstavlja i argumentira takvu teoriju i, naravno, zbog toga se podigla velika prašina, piše "Science Alert".

Spomenuto istraživanje NASA je objavila na svojim stranicama u martu ove godine nakon radionice instituta SETI unutar koje su se istraživale razne ideje i mogućnosti prepoznavanja vanzemaljske tehnologije.

Osim studije Kolombana, NASA je nakon radionice objavila još 20 drugih istraživanja, što mnogi teoretičari zavjera ne spominju prilikom širenja fame o radu naučnika Silvana.

Nije priznao, već pretpostavio

Kada se detaljnije prouče objavljeni dokumenti, vrlo je jasno da NASA-ini stručnjaci nisu u njima potvrdili postojanje inteligentnih bića s drugih planeta. Također, oni nigdje u istraživanjima nisu “priznali“ da su vanzemaljci došli na naš planet.

Silvano Kolombano u svojoj studiji samo iznosi takvu pretpostavku da bi ukazao na potrebu za boljim i sistemskim istraživanjima mogućnosti postojanja drugih oblika života u svemiru, ali i ozbiljnijim analizama viđenja NLO-a na Zemlji.

- Postoji vjerovatnost da inteligentna vrsta koju možda jednog dana pronađemo ili koja možda odluči pronaći nas (ako to već nije učinila) nije nužno bazirana na ugljiku - napisao je Kolombano.

Njegovi argumenti su zapravo vrlo jednostavni i logični. Naime, u sklopu projekta "Kepler" naučnici su u svemiru pronašli druge planetarne sisteme, stare čak 11 milijardi godina. Naš Sunčev sistem star je 4,6 milijardi godina i relativno je mlad u usporedbi s njima. Stoga je logično za pretpostaviti da bi u drugim, starijim sistemima isto moglo biti inteligentnog života koji je na više nivou tehnološkog razvoja od nas.

Već mogu ostvariti međuzvjezdana putovanja

- Naš oblik inteligencije možda je samo prvi korak u neprekinutoj evoluciji koja je mogla iznjedriti inteligentan oblik života daleko superiorniji nama - objasnio je naučnik.

Kolombano stoga smatra da su takva bića vrlo vjerovatno već sposobna ostvariti međuzvjezdana putovanja i da izgledaju podosta drugačije od onoga kako ih mi zamišljamo.

Spomenuo je da bi takva bića mogla biti “izuzetno sitne, superinteligentne jedinke“.

Nisu slični nama

Silvano Kolombano pretpostavlja da bića s drugih planetarnih sistema ne izgledaju poput nas te da u svemiru ne bi ni trebali tražiti samo oblik života koji je sličan našem, piše "The Independent".

Naveo je činjenicu da je naša civilizacija nastala prije otprilike 10.000 godina, a da je značajan tehnološki napredak zabilježila tek tokom prošlih 500. Stoga je ljudima u ovom trenu veoma teško predvidjeti kako će izgledati tehnološka evolucija koja će se dogoditi tokom sljedećih 1.000, a kamoli šest milijardi godina.