FENOMENI

O njenim mandarinama su svi pričali: Kristina se od prodavačice za tezgom katapultirala do najveće senzacije Balkana

Kupci, mahom muškarci starosti od 18 do 88 godina, dolazili su i sa sobom odnosili na kilograme voća

Kristina Mandarina. Agencije

Avaz.ba / Blic.rs

31.12.2019

Region će ovu godinu pamtiti po mnogim stvarima, ali možda ponajviše po velikoj potražnji mandarina u Hrvatskoj. Ako se ovaj podatak ikada bude istraživao u dalekoj budućnosti, naši naraštaji će možda pomisliti da je razlog tome briga o organizmu i o unosu vitamina C, međutim, neće ni slutiti da je za sve kriva jedna Kristina. Ne ona iz Čolinih pjesama, već Mandarina. Odnosno, Kristina Mandarina.

Kako piše ''Blic'', kada je jedno poljoprivredno gazdinstvo iz Hrvatske odlučilo da angažira atraktivnu Kristinu Penavu (20) da sezonski prodaje voće za njih na putu u malom gradiću Bestovija, nije ni sanjalo da će ovaj poslovni potez odjeknuti širom regiona, te i da će prodavačica s pozamašnim poprsjem postati tema broj jedan svih elektronskih i štampanih medija u regionu.

U prvi mah, kada je ovaj štand bio samo vijest koja se prenosila, svi su bili skeptici kada se radi o stvarnom prometu voća, a onda su reporteri portala 24.sata odlučili da urade prilog s njom na licu mjesta. Tokom pola sata, možda malo kraće, Kristina je prodala čak 40 kilograma mandarina, što ne polazi za rukom ni većim trgovinskim lancima za ruku, i to u vrijeme Božića, kada se ovo voće i najviše prodaje.

View this post on Instagram

#tb 🇲🇪

A post shared by 🔱 KRISTINA PENAVA 🔱 (@kristina_penava___) on

Kupci, mahom muškarci starosti od 18 do 88 godina, dolazili su i sa sobom odnosili na kilograme voća. Vjerovatno bi to sve prošlo neopaženo od njihovih ljepših polovina da Kristina Mandarina nije postala medijska zvijezda. Od Vardara pa do Triglava, svi su pričali o njenim mandarinama kojih je dnevno prodavala po 300 kilograma, a uz to, uredno bilježila porast pratilaca na Instagramu.

A ova djevojka s Raba je itekako znala da iskoristi svoju instant slavu. Postala je influenser koji reklamira butike na Instagramu i, naravno - mandarine. Iako je jedno vrijeme prestala da odlazi na štand, Kristina se vratila. I to mehanizirana. Naime, mandarine je u šleper utovarala viljuškarom.

Da budemo iskreni, na samom početku je priznala da su određeni dijelovi njenog tijela plod plastične hirurgije. Također, priznala je i to da nosi kopije poznatih modnih brendova, od naočala, preko garderobe do obuće i aksesoara. Zbog toga su je napadali na mrežama, ali se ona branila da je "skromna djevojka" kao i većina onih koji je prate. Iako je mislila da će ljudi na društvenim mrežama imati razumijevanja za nju poslije toga, samo je, žargonski rečeno, dolila ulje na vratu.

Nakon toga je jednostavno prestala da se bilo kome pravda.

S druge strane, svi mi koji smo vidjeli njene fotografije, nije da nismo to znali. Mandarine su bile organske i prave, ako ništa drugo. Mada, mala je šansa da se neko požalio na kvalitet, osim ako mu nisu presele zbog otkrivanja lika i djela prodavačice. E, tu je sigurno glava puno boljela....

A Kristina? Kristina je obilazila klubove širom Hrvatske, Slovenije, Srbije i Crne Gore. Bilježila je sve veći broj svojih "mandarinera", vjernih pratilaca koji su čekali da ona postavi novu sliku ili story na svoj Instagram. I odbijala je redom produkcije rijaliti programa kod nas, koji su se, prema glasinama, itekako interesirali za nju. 

U pauzi između prodavanja mandarina, slikanja na Jadranu s momkom čiji identitet ljubomorno krije, uspjela je da se pojavi i u nekoliko muzičkih projekata, a na posljednjim predsjedničkim izborima u Hrvatskoj i do kandidata za predsjednicu. Doduše, dopisanog na nevažeći glasački listić.

Medijska pažnja je opadala, ali se ipak zadržala na dobrom nivou po nju, pa nema nedjelje, a da se makar jedan tekst ne posveti onome što je objavila ili rekla. Dokaz tome je i titula koju je ponijela u Hrvatskoj. Naime, prema provedenim istraživanjima, priča u nastavcima o ovoj prodavačici mandarina je bila najčitanija kada se radi o čitanosti merenoj na Internetu.

Nema tu ništa sporno, naravno. U marketingu, ljubavi i ratu je sve dozvoljeno, pa ako prođe - prođe. Iako će neko reći da je neumjesno, te i da je čitava priča zasnovana na seksizmu, onaj ko je postavio dvadesetogodišnju Penavu za tezgu, dobro je znao šta radi.

Dobro je znala i ona, a to je pokazala svakodnevnim objavama sa tezge, iz provoda, s plaže, bazena, spavaće sobe ili džakuzija.

I na kraju mi. Tačnije, svi oni koji su otišli na njen Instagram profil u želji da se informiraju o cijenama voća na maloj tezgi pored puta koji vodi ka Zagrebu. Zbog zdravlja i vitamina C, naravno.

Na kraju, najgore je prošla konkurencija koja nije imala adekvatno rješenje da se upusti u rat za tržište s gazdinstvom koje je angažiralo Kristinu, te i mališani koji su ljetos morali da jedu više voća nego inače, pošto su se tata, djed ili već neko od muške rodbine, vraćali sa posla s punim kesama mandarina, grožđa i ostalog voća.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.