ZANIMLJIVOSTI

Pogledajte kako izgledaju poznati logotopi prilagođeni koroni

Dizajner je preoblikovao popularne logotipe raznih kompanija i brendova tako da šalju snažnu poruku

Logotopi prilagođeni koronavirusu. Avaz

Avaz.ba

26.3.2020

Dizajner i umjetnik sa slovenskom adresom Jure Tovrljan svojim je radom pokušao potaknuti ljude da se pridržavaju samoizolacije te ih osvijestiti koliko je važno za vrijeme pandemije koronavirusa držati socijalnu distancu. 

Preoblikovao je popularne logotipe raznih kompanija i brendova tako da šalju snažnu poruku.

Zaštitni znak američkog lanca kafića Starbucks je sirena, a Tovrljan joj je na lice dodao zaštitnu masku. 


Znak za Starbucks. Screenschot

Logotip najpoznatijeg lanca brze prehrane McDonald's razdvojen je u dva dijela, kao i krugovi financijske kompanije MasterCard. Također je razdvojio i pet krugova Olimpijskih igara.



McDonald's. Screenschot

Logotip svjetske košarkaške lige NBA, umjesto Džerija Vesta (Jerryja Westa) koji dribla loptom u lijevoj ruci prikazuje čovjeka koji leži u krevetu s laptopom. Nikeov slogan Just Do It promijenjen je u Just Don’t Do It.

Znak NBA i Nike. Screenschot

Good Year je postao Bad Year, LinkedIn je postao LockedIn, a za pivo Corona Tovrljan, prema svemu sudeći, misli da treba hitnu promjenu imena.



Good Year, LinkedIn i Corona. Screenschot

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.