ZANIMLJIVOSTI "Just Don’t Do It"

Pogledajte kako izgledaju poznati logotopi prilagođeni koroni

Dizajner je preoblikovao popularne logotipe raznih kompanija i brendova tako da šalju snažnu poruku

Avaz.ba
26.03.2020 20:34

Logotopi prilagođeni koronavirusu

Foto: Avaz

Dizajner i umjetnik sa slovenskom adresom Jure Tovrljan svojim je radom pokušao potaknuti ljude da se pridržavaju samoizolacije te ih osvijestiti koliko je važno za vrijeme pandemije koronavirusa držati socijalnu distancu. 

Preoblikovao je popularne logotipe raznih kompanija i brendova tako da šalju snažnu poruku.

Zaštitni znak američkog lanca kafića Starbucks je sirena, a Tovrljan joj je na lice dodao zaštitnu masku. 

  • Znak za Starbucks
    Znak za Starbucks Foto: Screenschot

Logotip najpoznatijeg lanca brze prehrane McDonald's razdvojen je u dva dijela, kao i krugovi financijske kompanije MasterCard. Također je razdvojio i pet krugova Olimpijskih igara.

Logotip svjetske košarkaške lige NBA, umjesto Džerija Vesta (Jerryja Westa) koji dribla loptom u lijevoj ruci prikazuje čovjeka koji leži u krevetu s laptopom. Nikeov slogan Just Do It promijenjen je u Just Don’t Do It.

  • Znak NBA i Nike
    Znak NBA i Nike Foto: Screenschot

Good Year je postao Bad Year, LinkedIn je postao LockedIn, a za pivo Corona Tovrljan, prema svemu sudeći, misli da treba hitnu promjenu imena.

  • Good Year, LinkedIn i Corona
    Good Year, LinkedIn i Corona Foto: Screenschot
NA VRH