KORONAVIRUS

Zašto Britanci tokom pandemije sve više piju vino

Glavni konzumenti su mlađi ljudi, mahom muškarci, što inače nije uobičajeno

Konzumacija vina mogla bi se prenijeti u barove nakon završetka pandemije. Ilustracija

Avaz.ba

25.4.2020

U doba korone Britanci piju više nego što je uobičajeno, pa je prodaja vina, piva i žestokog alkoholnog pića skočila za 31 posto, piše "Daily mail". 

Prodaja je u prodavnicama pića skočila za 31,4 odsto, a u supermarketima za 10,3 odsto, statistički su podaci za maloprodaju za mart.

Prodaja prehrambenih artikala dostigla je vrijednost od oko 10,8 milijardi funti, posebno izazvana paničnom kupovinom čime su potučeni rekordni podaci iz vremena Božića kada se inače bilježe najveći prihodi od prodaje. 

Na kupovinu alkoholnog pića potrošeno je dodatnih 200 miliona funti.  

Omiljeno piće Britanaca tokom blokade je vino, zatim pivo, džin, viski i sajder, rezultati su istraživanja agencije CGA za Udruženje proizvođača vina i žestokih alkoholnih pića.

Glavni konzumenti su mlađi ljudi, mahom muškarci, što inače nije uobičajeno, pa se postavlja pitanje koji su razlozi tome.

- Ova zainteresivanost za vino mogla bi se nakon epidemije prenijeti u pabove, barove i restorane i to preko mladih urbanih ljudi, koji sve više poznaju vina - rekao je Mark Njuton (Newton) iz CGA.

U Britaniji je zbog virusa korona zatvoreno oko 47.000 pabova, a vjeruje se da će ostati zatvoreni do septembra.  

Tokom epidemije skočila je i prodaja mašinica za šišanje jer su frizerski saloni i dalje zatvoreni, a onlajn prodaja dostigla je do sada najveći nivo, odnosno 22,3 odsto ukupnog prometa. U isto vrijeme pala je prodaja odjeće, namještaja i goriva.

Očekuje se da će ova blokada u velikoj mjeri uticati na promjenu navika potrošača.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.