KRADE POSAO INFLUENSERIMA

Na Instagramu ima 300.000 pratilaca, ali nije živa

Iako je pandemija virtuelnim influenserima dala neke prednosti u odnosu na njihove ljudske rivale, računarski generisane ličnosti odavno su već pravile armiju pratilaca

Pratioci prate njene postove. Instagram

A. Ka./ Telegraf.rs

3.11.2020

Ako bacite pogled na Imu i njen profil na Instagramu, pomislit ćete da je kao i svako drugo ljudsko biće. Biće vam oprošteno jer stvarno tako izgleda, ali pogriješili biste. 

Svakako, ima više od 300.000 pratilaca na Instagramu koji svakodnevno prate njene postove na kojima reklamira brendove kao što je Ferragamo, snimala je špice za modne editorijale i učestvuje u izazovima na TikTok-u.

Iako je pandemija virtuelnim influenserima dala neke prednosti u odnosu na njihove ljudske rivale, računarski generisane ličnosti odavno su već pravile armiju pratilaca i prije udara korone, stvarajući industriju vrijednu milione.

To je posebno važno kompanijama, jer zarađuju novac u trenutku kada su prave "žive" zvezde koje su ranije angažovali ograničene zbog korone.

S obzirom na trenutnu situaciju, neki brendovi su se okrenuli promociji svojih proizvoda putem virtuelnih influensera poput Ime. Prvobitno umjetnički projekat, Imina popularnost privukla je kompanije poput Porschea.

Stručnjaci kažu, da bi novi influenseri mogli da "zarađuju" i u budućnosti.

- Virtuelni influenseri, iako su lažni, imaju stvarni poslovni potencijal - kaže jedan marketinški stručnjak i dodaje:

Dugoročno, s njima je jeftinije raditi nego sa ljudima. 100 posto ih je moguće kontrolisati, a mogu da se pojave na više mjesta odjednom, i što je najvažnije, nikada ne stare i ne umiru.

Iako ovo poslovno ima smisla, važno je razmotriti etičku stranu angažovanja robota da glume ljude, smatraju drugi.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.