EKSKLUZIVNO

Vozili smo: Volkswagen Taigo R line 1.5 TSI DSG, sjajni "Evropljanin" s brazilskim pasošem

U najkraćem, namijenjen za mlade, ali oduševit će sve generacije

Piše: N. Demirović

29.7.2022

Brazilci su ponosni na svog Nivusa. Reklo bi se, kakve to veze ima s Volkswagen Taigom? Ima, jer je Taigo evropska varijanta Nivusa koji je razvijen u Brazilu. Međutim, Taigo se proizvodi u Španiji.

- Pod svjetla pozornice stupa prelijepi, novi oblik karoserije - marka Volkswagen donosi novi stil te popriličnu količinu emocija i individualnosti u takozvani segment A0 - poručili su nedavno iz Volkswagena, a vožnja je pokazala da ništa nisu pogriješili u opisu.


Ništa loše

Taigo je isključivo mali SUV coupe i očekivali biste da će se gubiti prostor kupeovskom linijom krova. Ali nije tako. Zadnja sjedišta su iznenađujuće udobna, a nema ništa loše ni u prostoru za glavu.

Ovaj dizajnerski pogođen model s 1,5-litrenim benzinskim četverocilindričnim turbomotorom i izvrsnim DSG mjenjačem s dvostrukom spojkom i 7 stepeni prijenosa je više nego sjajan, jer ovaj „mališan“ povuče čak 212 km/h, uz ubrzanje od 0 do 100 km/h u 8,3 sekunde.

Na raspolaganju nam je bio bogato opremljeni Taigo R line 1.5 TSI DSG, čija je cijena 55.683,46 KM, a treba reći da se osnovni model na našem tržištu može kupiti po cijeni od 41.642,00 KM.

U najkraćem, namijenjen za mlade, ali oduševit će sve generacije. Ovaj prvi kompaktni SUV opasno prijeti da dostigne veliku popularnost. Ima adute za to.

Naš model pokretao je već dobro poznati 1,5-litreni TSI ACT motor koji isporučuje 150 KS i 250 Nm obrtnog momenta. U kombinaciji s automatskim DSG mjenjačem sa sedam stepeni prijenosa daje pravi rezultat.


Taigo: Pri agresivnijoj vožnji imate dojam da je osjetno jači - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+5

Pri agresivnijoj vožnji imate dojam da je osjetno jači od nominalnih 150 „konja“. To potvrđuju i vrlo dobre performanse, 8,4 sekunde do 100 km/h i maksimalnih 212 km/h, što su vrhunske vrijednosti za auto ove klase. Potrošnja je vrlo umjerena za ovako snažnog benzinca.

Taigo je vrlo uvjerljiv u vožnji, mnogo uvjerljiviji u usporedbi s tipičnim malim SUV-om. Po pogledu udobnosti ovjesa, nešto je bolji od prosjeka klase, a kada su u pitanju držanje zavoja i dinamična vožnja, tu je pri samom vrhu klase, možda i na samom vrhu. Posebne pohvale zaslužuju i uvjerljive kočnice te činjenica da se karoserija vrlo malo naginje, što žustriju vožnju čini ugodnijom.


Povišeni položaj

Mora se reći, on mami poglede. Crossover stil karoserije Taiga je vrlo dopadljiv, a model krase povišeni položaj sjedenja, svakodnevna praktičnost te iznimno kvalitetne karakteristike opreme. Zadnji dio modela Taigo izveden je poput coupea, ukoso prema nazad, a time se nipošto ne smanjuje unutrašnja visina u zadnjem dijelu vozila.

Svi vanjski elementi osvjetljenja, od glavnih do zadnjih svjetala, serijski su izvedeni u LED tehnologiji. Novim se dizajnom svjetala postiže markantna i impresivna signatura za dnevno i noćno osvjetljenje. Model Taigo od linije opreme Style serijski raspolaže novim IQ.Light Matrix LED glavnim svjetlima i osvijetljenom poprečnom trakom na rešetki hladnjaka. Ta su svjetla dio opreme i našeg testnog R-Line modela.

Zaključak svjetskih medija možda najbolje može poslužiti i nama. Volkswagen je mudro iskoristio postojeću platformu i prilagodio je nadolazećim trendovima veoma uspješno.

Atraktivan dizajn, odmjerene dimenzije koje su prihvatljive za sve situacije, praktičnost, brojne tehnološke novine i mogućnosti, odlični mehanički sklopovi i, na kraju, veoma dobra cijena u odnosu na ostatak ponude i konkurencije. Treba li više.


Važnija oprema

Automatski dvoozonski klima-uređaj, digitalni instrumenti 10,25", 8" dodirni zaslon, 18" alu-felge, LED Matrix svjetla, bežično punjenje mobitela, adaptivni tempomat, prednji i zadnji senzori za parkiranje...


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.