ISTRAŽIVANJA

Kako meditacija može pomoći školskoj djeci

Nakon što djeca koja imaju poremećaj pažnje počnu prakticirati meditaciju, njihovo se stanje mijenja nabolje

Zahvaljujući meditaciji djeca mogu obuzdati pretjeranu imaginativnost. Ilustracija

Z. K.

2.3.2022

Istraživanja provedena u Sidneju u Australiji pokazuju da su školska djeca koja svaki dan nekoliko minuta prakticiraju meditaciju pažljivija na času, postižu bolje rezultate u školi, manje su nemirna i znatno rjeđe su agresivna.

Nakon što djeca koja imaju poremećaj pažnje počnu prakticirati meditaciju, njihovo se stanje mijenja nabolje. Lakše se fokusiraju, manje su hiperaktivna, bolje se povezuju s roditeljima te imaju više samopouzdanja.

Zahvaljujući meditaciji djeca mogu, kada je to potrebno, obuzdati pretjeranu imaginativnost i “brbljavost” uma, kažu istraživači. Ako zbog nemirnih misli imaju problema s praćenjem nastave, uvođenje kratke meditacije na dnevnoj bazi pomoći će im da se usredotoče na jedan zadatak.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.