SARAJEVO

GRADSKA PUSTOLOVINA Šta preživljavaju putnici u tramvajima od Baščaršije do Ilidže

45 minuta vožnje, guranje, strah od džeparoša...

E. DRAGUNIĆ

10.7.2015

Nervozno dugotrajno čekanje, zatim gužvanje i, na kraju, kuhanje. U najkraćem, ovako se u ovim toplim ljetnim danima može opisati vožnja tramvajem od Baščaršije do Ilidže, koja traje oko 45 minuta. Naša ekipa jučer je vožnjom u “trojci” napravila krug po gradu i preživjela sve ono kroz šta putnici u GRAS-ovim vozilima na šinama u našem gradu svakodnevno prolaze.

Velike vrućine

Najprije morate biti spremni na čekanje jer se dešava da tramvaj, iz neobjašnjivih razloga, kasni često i po pola sata. To nas je upravo jučer zadesilo na Baščaršiji, a što je izazvalo nervozu i ljutnju među građanima. Ukoliko žurite i morate ući u prvi koji dođe, budite spremni na gužvu, a nerijetko i obračun s revizorima. S obzirom na velike vrućine ovih dana, ukupni dojam putovanja nije nimalo ugodan.

Ovako razmišljaju mnogi putnici koje smo upitali kako doživljavaju vožnju tramvajem. Derviš Sarvan je penzioner i skoro svakodnevno je, kako kaže, "na šinama". Razočaran je lošim GRAS-ovim voznim parkom.

screenshot-7

- Ponekad znam čekati toliko da, iz neke nervoze, prošetam nekoliko stanica da bih što manje čekao. Pogotovo sad, u ljetnom periodu, mnogo je putnika, pa se miješaju razni neugodni mirisi - kaže Sarvan.

Osim sparine, dodatnu opasnost za putnike, što su nam mnogi i potvrdili, predstavljaju džeparoši. Na meti su, uglavnom, stariji putnici, ali i oni mlađi, koji nisu toliko oprezni.

Velid Zukić svakodnevno putuje od Pofalića do Baščaršije. Žali se na mlade jer često neće da ustupe mjesto starijim.

- Kad su gužve, mladi rijetko hoće da ustanu sa sjedišta. Čast izuzecima, ali trebali bi imati malo više razumijevanja za starije - ističe Zukić.

Neravne šine

On se žali i na loše stanje tramvaja, kao i na neravne šine, što tokom vožnje izaziva treskanje i ogromnu buku. Slično razmišlja i Ibro Vatrić, koji kaže da je, s obzirom na stanje u državi, dobro što i ovo imamo.

Grijanje radi na 35 stepeni

Poznato je već da u starijim tramvajima grijanje radi ljeti, a hlađenje zimi. Tako smo i jučer u jednom od vozila starih nekoliko desetljeća bili svjedoci da je na 35 Celzijevih stepeni bilo uključeno grijanje!?

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.