NARODNA KUHINJA U TUZLI

Povećan broj korisnika, smanjen broj donacija

Pokrenuta akcija „Učenici pomažu Narodnu kuhinju“

Hrana se svakodnevno priprema za 2.400 korisnika. E. Skokić

Piše: E. Skokić

2.11.2020

Rad Muslimanskog dobrotvornog društva „Merhamet“ - Regionalni odbor Tuzla otežan je u uvjetima pandemije koronavirusa. Donacija privrednih društava i pojedinaca je manje, a korisnika Narodne kuhinje „Imaret“ sve više.

Hrana se svakodnevno priprema za 2.400 korisnika i distribuira na područjima Tuzle, Kalesije, Gračanice i Lukavca. U tim lokalnim zajednicama djeluje 17 punktova, a jednom broju starijih, nemoćnih i bolesnih osoba hrana se dostavlja na kućne adrese.


Husanović: Otežan rad. Avaz

- Zbog novonastale situacije značajno je smanjena i podrška svih donatora, institucija, firmi i pojedinaca. To nam otežava rad, ali očekujemo dobre rezultate od tradicionalne akcije „Učenici pomažu Narodnu kuhinju“, koja upravo traje, a organiziramo je u saradnji s osnovnim i srednjim školama Tuzlanskog kantona, gdje se nadamo dobrom odzivu i obnavljanju zaliha osnovnih namirnica – ističe Mensura Husanović, direktorica RO „Merhamet“ Tuzla.

Pogoršanjem epidemiološke situacije uzrokovane pandemijom koronavirusa, što je opet donijelo ekonomske teškoće za veliki broj građana, Husanović ističe kako imaju povećanje broja novih zahtjeva za uzimanje obroka u Narodnoj kuhinji i više pojedinačnih dolazaka građana koji traže obroke i pomoć u hrani.

- Kada su u pitanju mjere zaštite, poštuju se naredbe nadležnih s ciljem zaštite korisnika i osoblja. Osim korištenja zaštitnih maski i držanja potrebne distance, promijenjen je režim podjele hrane u Narodnoj kuhinji. Kako bismo izbjegli okupljanja većeg broja ljudi na našim punktovima, produžili smo vrijeme podjele da bi korisnici pojedinačno mogli uzeti hranu te preduzeli potrebne mjere kako bismo zaštitili naše osoblje – ističe Husanović.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.