BALERINA

Nadža Pušilo: Nisam opasna zmija

E. BAKIĆ

13.4.2018

Opera “Čarobna frula“, rađena na muziku Volfganga Amadeusa Mocarta (Wolfgang Mozart), u režiji Muhameda Hrustanovića, premijerno će biti izvedena u subotu na sceni Narodnog pozorišta Sarajevo (NPS).

Uz ansambl Opere NPS-a, na sceni će se naći i članovi dramskog i baletnog ansambla, među kojima je i balerina Nadža Pušilo. Ona čini glumačku ekipu skoro svih baletnih predstava u Kući na Obali, a, kako nam je kazala, posebno se izdvajaju „Pepeljuga“ i „Omer i Merima“.

 Pozitivan smjer

- Čast mi je, ali i zadovoljstvo sarađivati s kolegama iz Opere i Drame i stvarati s njima novu priču.  Prije svega, „Čarobna frula“ je fantastična bajka, a tumači misteriju, filozofiju života, svakako i ljubav ima svoje mjesto. Muzika koja je dio opere oplemenjuje i ona je suština nas. Zmija koju igram u ovom slučaju nije opasna, nego predstavlja mudrost. Pojavljuje se na samom početku opere i onda se dešava da vrlo brzo tu mudrost maknu sa scene, ali priča se razvija u pozitivnom smjeru - govori nam Pušilo.

Osim angažmana u operi, s nama je podijelila i iskustvo rada u baletnim predstavama.

- Trenutno je na repertoaru „Pepeljuga“, s kojom smo nedavno proslavili 10 godina igranja. Namijenjena je svim uzrastima, a moja uloga je vrlo atraktivna i tek se pojavljuje u drugom činu. Također, sretna sam zbog uloge u baletu „Omer i Merima“. To je vrlo interesantna priča i važna za naš ansambl, jer režiju i koreografiju potpisuje Belma Čečo-Bakrač - kaže Pušilo.

Poziv i posao

Za Nadžu je balet, navodi, prije svega poziv, pa tek onda posao.

- To je posebna čar i poziv je prije svega zato što ste prvenstveno predodređeni i pozvani da se bavite tom lijepom umjetnošću, a valjda je zbog toga i malo balerina u svijetu. Sama čar je u tome što se sve radi pokretom i, naravno, dajete jedan dio sebe, zapravo svoje duše. Balet sam zavoljela još kada sam bila djevojčica. Onda sam, uz podršku roditelja i pedagoga koji su vrlo važni, počela razvijati svoju sposobnost - ističe balerina.

Šta poslije povrede

- Povrede, padovi i slične stvari su sastavni dio baleta o kojima moramo voditi računa i biti na njih konstantno koncentrirani. Ali, svakako, zadatak pedagoga u samom startu je da nas nauče da vodimo brigu o svom tijelu. Opet, s druge strane, moramo biti svjesni da vijek balerine nije dug. Ta činjenica i nije strašna i jer mislim da sam čak u ovom trenutku toliko dala svom poslu da mi ne bi bilo žao da se brzo prestanem baviti njime - pojašnjava Pušilo.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.