VIRTUALNA REVIJA

Brend Louis Vuitton predstavio svoju mušku kolekciju

Snimak je inspirisan esejem Stranac u selu američkog pisca i aktiviste Džejmsa Boldvina

Poseban promotivni video. YouTube

E.I.

24.1.2021

Mnoge stvari mijenjaju se u svijetu mode, pa smo tako umjesto tradicionalne revije brenda Louis Vuitton dobili virtuelno predstavljanje muške kolekcije za jesen/zimu 2021. To je ostvareno kroz prenos posebnog promotivnog video snimka, koji je i više nego očigledno inspirisan film-noarom i duhom nekih prošlih vremena, a opet uz dekonstrukciju pojedinih uvjerenja i pogled u budućnost. O čemu se tačno radi saznajte u nastavku.

Virdžil Abloh, umjetnik i kreativni direktor brenda Louis Vuitton, osmislio je eksperimentalni, multidisciplinarni video, odnosno umjetnički performans pod nazivom Peculiar Contrast, Perfect Light, kojim je predstavljena nova kolekcija. Snimak je inspirisan esejem Stranac u selu američkog pisca i aktiviste Džejmsa Boldvina, koji opisuje i upoređuje svoj život u Švajcarskoj i u Americi. U njemu pratimo muzičara Sola Vilijamsa dok se kreće kroz izmaštani mermerni grad i usput nailazi na nekoliko arhetipova koji predstavljaju koncepte umjetnika, prodavca, arhitekte i lutalice.

Prezentacija je takva da kritikuje viđenje po kome se o nekome donose pretpostavke na osnovu njegove odjeće, istovremeno uvodeći nekoliko ključnih novih muških modela. Osnovu kolekcije čine formalniji komadi svedenijih boja, ali nije sve tako jednostavno. Paleta boja obuhvata smaragdnozelenu, blijedosivu i jaku bijelu, a materijali koji se izdvajaju su koža, vuna, plastika i svila. Nije sve u odjeći, tu su i razne torbe, koje zajedno sa okruženjem stvaraju jedinstven doživljaj koji nikako ne bi mogao da bude ostvaren na modnoj pisti.

Bez obzira na to da li će se još neki brend odlučiti na ovakav potez po pitanju predstavljanja nove kolekcije, ili ćemo se relativno uskoro vratiti u standardnu varijantu nedjelja mode i šetnji po pistama, ne može se poreći da je ovo jedan kreativan snimak koji uspijeva u onome što mu je osnovna namjera. Hvata pažnju, predstavlja nove modele i originalan je, a to nije uopšte lako postići.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.