NIŠTA BEZ PRIJE

Slogan privukao pažnju: Aleksandra Prijović postala dio predizborne kampanje u Hrvatskoj

Srbijanske folk zvijezda ove je zime napunila pet zagrebačkih Arena

Instagram

E. Ag.

22.3.2024

Slogan s kojim Samostalna Demokratska Srpska Stranka (SDSS) ide na hrvatske parlamentarne izbore "Hrvatska treba Srbe" i plakati koji su postavljeni već su privukli veliku pažnju javnosti i izazvali brojne reakcije, piše Dnevnik.hr.

Svi plakati idu s glavnom porukom "Hrvatska treba Srbe", a onda se mijenjaju objašnjenja zašto: Jer nema boljeg susjeda od komšije!, Jer se bolje razumijemo bez prijevoda!, Jer puna Arena prija svima… U potonjem se cilja na koncerte srbijanske folk zvijezde Aleksandre Prijović, koja je ove zime napunila pet zagrebačkih Arena.

Iza kampanje SDSS-a i slogana je poznati kreativac i dizajner Boris Malešević, koji je bio autor mnogih predizbornih kampanja. Osmislio je "Predsjednika s karakterom" kada se Zoran Milanović kandidirao za predsjednika RH, za SDSS je već radio kampanju "Znate li kako je biti Srbin u Hrvatskoj" koja je također imala veliku medijsku pažnju. Malešević je radio kampanju i za Andreja Plenkovića kada je preuzeo HDZ pod sloganom Vjerodostojno.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.