SANACIJA

Ima li kraja agoniji: Hoće li do kraja oktobra Vranduk biti osposobljen

Iz informacije „Cesta FBiH“ vidljivo je da za velike gužve krive vozače malih automobila, jer voze kroz tunel, što je bilo planirano samo za kamione

Piše: M. R. S. - D. Pa.

15.9.2019

Radovi u tunelu Vranduk - Avaz
Kilometarske kolone ispred tunela - Avaz
Policija regulira saobraćaj ispred tunela - Avaz
Radovi traju mjesecima - Avaz
Sanacioni radovi u tunelu traju cijelo ljeto - Avaz
+3

Do kraja oktobra treba biti izgrađena dionica ceste na prijevoju Karaula, ali i normaliziran saobraćaj u obje trake tunela Vranduk, uvjereni su u Javnom preduzeću „Ceste FBiH“.

Bez zastoja

Tvrde da su radovi ubrzani, posebno kada se radi o tunelu Vranduk, čija je izgradnja zbog loših alternativnih rješenja izazvala ogorčenje vozača, ali i tužbe nekih poslodavaca.

- Plan je do kraja oktobra omogućiti dvosmjerni saobraćaj, bez zastoja, u terminu od 6 do 22 sata. Međutim, od 22 pa do 6 sati radila bi treća smjena, kada bi se saobraćaj odvijao naizmjenično - kazao je Nijaz Hadžikadunić iz „Cesta FBiH“ te dodao da se završetak kompletne rekonstrukcije tunela očekuje u martu iduće godine.

Radi se o tunelu koji se nalazi na najfrekventnijem putu u FBiH, magistrali M-17, pa su kilometarske kolone svakodnevica.

No, iz informacije „Cesta FBiH“, koju je usvojila Federalna vlada u četvrtak, vidljivo je da za velike gužve krive građane, odnosno vozače malih automobila, jer voze kroz tunel, što je bilo planirano samo za kamione.

Tvrde da se prvu godinu radova, odnosno do novembra ove godine, saobraćaj trebao odvijati zaobilaznicom Nemila - Zenica.

- Pod pritiskom lokalne zajednice, krajem decembra prošle godine policija ZDK je vratila promet kroz tunel naizmjenično jednom trakom – stoji u informaciji.

Ozbiljnije planirati

Ostalo je, pak, nejasno zašto regionalna cesta Nemila - Zenica nije sanirana kako treba i prije nego što je počela rekonstrukcija tunela. 

Stručnjak za saobraćaj Osman Lindov istakao je da je ovaj regionalni put od starta u funkciji, ali je bio namijenjen za promet od 2.000 do 3.000 vozila, a sada je odjednom opterećen sa 10.000 vozila.

- Trebalo je ozbiljnije planirati – dodao je Lindov.

Dva puta produžen rok

Već dva puta je traženo i odobreno produženje roka za izgradnju dionice na prijevoju Karaula. Izvođač radova je posljedni put predložio kraj oktobra kao rok za završetak dionice. 

- Inžinjer je procijenio da taj rok neće biti dovoljan i da je realni rok za završetak radova 31. oktobar – stoji, između ostalog, u informaciji „Cesta FBiH“.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.