POKRENUTA KAMPANJA

Jašarspahić: Trenutna kriza pokazatelj važnosti stabilne domaće privrede

Kupovina domaćih proizvoda direktno je ulaganje u budućnost

Mirsad Jašarspahić. Avaz

Fena

17.4.2020

Privedna komora Federacije BiH (PKFBiH) ponovo je pokrenula kampanju "Kupuj domaće – gradi BiH" i pozvala građane da kupovinom bosanskohercegovačkih proizvoda podrže privredu BiH, koja je, uprkos teškim uvjetima usljed pojave koronavirusa, usmjerila sve svoje kapacitete na snabdijevanje građana BiH.

Predsjednik PKFBiH Mirsad Jašarspahić izjavio da su trenutna kriza i stanje nesreće najbolji pokazatelj važnosti postojanja stabilne i jake domaće privrede, pogotovo u oblasti prehrambene, farmaceutske i hemijske industrije.

- Osim usmjeravanja svih proizvodnih kapaciteta bh. kompanija u pravovremeno snabdijevanje građana BiH, od značaja je spomenuti u ovim kriznim vremenima i izdvajanje novčanih sredstava bh. kompanija za medicinsku opremu te preusmjeravanje proizvodnje na medicinsku opremu i dezinfekcijska sredstva, koja su trenutno prijeko neophodna BiH – istaknuo je Jašarspahić.

Napomenuo je da je kupovina domaćih proizvoda direktno ulaganje u budućnost te da razvojem lokalne ekonomije, sistem zdravstva i obrazovanja ostvaruje velike benefite, što je preduvjet njihovog kvaliteta, a time i kvaliteta ukupnog društva.


Kupovinom domaćih proizvoda podržati bh. privredu. Avaz

Jašarspahić je, kako navode, podsjetio na primjere koje su u proteklim godinama više puta iznosili ekonomski stručnjaci i po kojima svakih 10 KM potrošenih na domaće proizvode, donosi 35 miliona KM više prihoda te omogućava nova zapošljavanja, sigurnije i punije penzione fondove, bolju zdravstvenu zaštitu, kvalitetnije obrazovanje.

- Kada vršimo anketu među kupcima, dolazimo do informacija da je skoro polovina populacije otvorena ka domaćim proizvodima, ali su istovremeno i kritički usmjereni u vezi s nedostacima koje domaći proizvodi imaju. Kvalitet i cijena domaćih proizvoda  nešto je što privlači građane BiH, ali istovremeno nedovoljna promocija proizvoda čini ih manje brojnim u potrošačkoj korpi bh. kupca - dodao je Jašarspahić.

Naglasio je neophodnost konačnog uređenja sistema infrastrukture kvaliteta u BiH kao jednog od najbitnijih elemenata poslovnog ambijenta za razvoj i konkurentnost domaćih kompanija.

- Naša aktivnost kroz Privrednu komoru na promociji i utemeljenju domaće proizvodnje i domaćih usluga kroz sve segmente društva nastavit će se u kontinuitetu. Započet ćemo s revizijama strateških dokumenata, pozicioniranjem strateške grupe proizvoda, iniciranjem odgojno-obrazovnih ciklusa o važnosti i kalkulaciji domaće proizvodnje i drugo - dodao je Jašarspahić. 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.