SARAJEVO-SPLIT

Putnici ostali bez prijevoza: Prodato više karata nego što ima mjesta

Nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini, rečeno je iz Centrotranksa

Prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije. Ilustracija

A. Č. / Bljesak

22.6.2022

Nekoliko putnika u Mostaru s uredno kupljenim online kartama za autobusnu liniju do Splita ostali su bez svojeg prijevoza jer je prodano više karata od dostupnih mjesta u Centrotransovom autobusu koji prometuje na relaciji Sarajevo-Split. 

Kako su rekli putnici, iako je bilo mjesta u autobusu, vozač ih nije htio primiti a, kako tvrde, ''probrao'' je strance te ih pustio u autobus. 

Unatoč tomu što su vidjeli da je u autobusu ostalo praznih mjesta, ostali su bez prijevoza. 

Iz Centrotransa za Bljesak su rekli da nisu usklađene online platforme, kojih ima više, s podacima koje je imao vozač na spomenutoj liniji te da je četiri mjesta morao ostaviti zbog rezervacija u Čapljini. 

Kažu kako je u Mostaru ostalo pet putnika te da mogu sačekati sljedeći autobus koji vozi za Split. 

Nažalost, prijevoz putnika često prate ovakve neugodne situacije a najčešće se putnici žale na prijevoz vozom u kojem se, uprkos kupljenim kartama i rezervacijama, mora stajati ili sjediti na podu jer se proda više karata nego što voz prima putnika.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.