BIZNIS

"LC Waikiki" širi poslovni uspjeh: Nova 100. prodavnica sutra otvora vrata u Mostaru

Poznati turski brand "LC Waikiki" širi poslovni uspijeh

A. Nu.

24.9.2014

Poznati turski brand "LC Waikiki" sutra će svoja vrata 100. radnje ovog velikog modnog lanca otvoriti u Mostaru, što predstavlja veliki poslovni uspijeh ove vodeće turske i evropske modne kompanije.

O otvaranju jubilarne 100. radnje u BiH, a koja nudi kvalitetnu odjeću za cijelu porodicu, uz sigurno najbolji omjer cijene i kvaliteta jučer je na konferenciji za novinare govorio Yenal Gokyildirim, generalni direktor ove modne turske kompanije.

Gokyildirim je naglasio da je ova kompanija sa svojojm novootvorenom prodavnicom u Mostaru došao do 26-te prodavnice na Balkanu.

- Naše investicije na Balkanu su u vrijednosti od 40 miliona američkih dolara. Sa 100-tom prodavnicom koju smo otvorili u Mostaru došli smo do cifre od 100 hiljada kvadratnih metara prodajnog prostora u inostranstvu. Za svako novootvorenu prodavnicu u inostranstvu smo ostvarili investiciju 1,5 miliona dolara. Kao "LC Waikiki" posebno u zemljama Balkana pokazali smo povećanje od 45 posto - kazao je Gokyildirim

On je naglasio da "LC Waikiki" u Turskoj zapošljava 22.500 ljudi različitih kultura.

- Od broja zaposlenih u inostarnstvu je 3.500 od čega 1.350 pripada balkanu. U narednom periodu planiramo da broj zaposlneih na balkanu podignemo na 700, a broj prodavnica na 35. U BiH, Kosonu, Makedoniji, Albaniji i Bugarskoj smo na poziciji lidera na tržištu, a kao nova tržišta dosta nas interesuju Crna Gora i Moldavija - istakao je Gokyildirim.

Na konferenciji za novinare, koaj je održana u hotelu Evopa u Sarajevu, Gokjildirim je istakao da ova kompanija ima za cilj da bude jedna od tri najuspiješnije odjevne marke u Evropi do 2023. godine.

Vahap Kucuk, predsjednik upravnog odbora LC Waikikija istakao je i da je kompanije osniovana 1985. godine, a da na Turskoj usluge pruža od 1997. godine.

LC Waikiki je, po njegovim riječima, nakon brzog širenja u Turskoj i liderstva u sektoru, prvu investiciju u inostranstvu ostvario 2009. godine u Rumuniji, a sada su dostupni u 23 zemlje.

Istakao je u Rumuniji imaju osam trgovina, Bugarskoj sedam, u Albaniji četiri, Makedoniji dvije, na Kosovu dvije, a u BiH tri trgovine.   

Po njegovim riječima, cilj kompanije je da u Turskoj promet bude četiri milijarde, a u inostranstvu šest milijardi dolara.
 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.