LIFESTYLE

Marck Zuckerber otkrio 10-godišnji plan za Facebook

Pripremamo se za budućnost

(Mi.K.)

2.11.2014

S velikom kompanijom dolazi i velika odgovornost, pa je tako šef Facebooka, Mark Zuckerberg uz financijsko izvješće za posljednji kvartal otkrio i svoj plan za 3, 5 i 10 godina.

Facebook ima dobar momentum. Prihodi rastu iz godine u godinu, investira se u nove kompanije i razvijaju se planovi za budućnost. Vjerojatno je upravo to ključ uspjeha Facebooka, nešto što je nedostajalo MySpaceu ili ostalim servisima koji su ostali samo u softverskom biznisu, prenosi Dnevnik hr.

Danas su stvari prilično drugačije i kompleksnije, no uz dovoljno novca stiže i talent koji pomaže u ostvarenju vizije sveprisutnog Facebooka. Zuckerberg je istaknuo kako će se baviti agresivnim investiranjem novih talenata i tehnoloških kompanija koje se bave oglašavanjem, kako bi ostvarili nove uspjehe u budućnosti.

Naravno, to znači da bi troškovi Facebooka mogli skočiti za 70 posto.

Zuckerberg i njegov tim u budućnosti žele povezati milijardu ljudi sa svakim svojim proizvodom, WhatsApp, Messenger, Search, Video, NewsFeed, Oculus i Instagram, a jednom kada dosegnu svoj cilj, tada će početi i sa monetizacijom istih.

Također, važan dio plana je unaprjeđivanje oglašavanja za brandove, pogotovo u mobilnom segmentu za koji još uvijek ne postoje dovoljno dobri alati.

“Trenutno, oglašivači troše samo oko 11 posto svog budžeta na mobilno oglašavanje”, istaknula je Sheryl Sandberg.

Što se tiče hardverskog biznisa, Facebook želi izgraditi novu platformu, a vjeruju da bi to mogla biti proširena stvarnost i Oculus.

“Pripremit ćemo se za budućnost investirajući vrlo agresivno”, istaknuo je Zuckerberg.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.