TEHNOLOŠKI DIV

"Amazon" prestigao "Google" i postao vodeći globalni brend

Skočio s trećeg na prvo mjesto

Džef Bezos. Arhiv

V. D./Avaz.ba

13.6.2019

Američki tehnološki div "Amazon" prestigao je "Apple" i "Google" te tako postao najvredniji brend na svijetu, pokazalo je u utorak objavljeno istraživanje.

Vrijednost brenda "Amazon" porasla je na 315 milijardi dolara, kaže se u izvještaju agencije za istraživanje svjetskog tržišta Kantar.

"Amazon" je tako skočio s trećeg na prvo mjesto i zasjenio "Google", koji je skliznuo s prvog na treće mjesto, dok je "Apple" ostao na drugom mjestu.

''Amazon'', koji je u svojoj garaži 1994. godine osnovao Džef Bezos (Jeff), stigao je na vrh liste zahvaljujući ključnim akvizicijama, vrhunskim korisničkim uslugama i inovativnom poslovnom modelu, stoji u Kantarovom saopćenju.

Među prvih deset kompanija ponovo su dominirale američke "Apple" s 309,5 milijardi dolara, "Google" s 309 milijardi dolara te "Microsoft" s 251 milijardom dolara.

Kao znak rastuće važnosti Azije, 23 od vodećih 100 brendova su iz Azije, uključujući 15 iz Kine.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.