Foto: The Wall Street Journal Džener: Uživa u uspjehu

PROBLEMI Potrošači se okreću zvijezdama i influenserima na društvenim mrežama

Industrija ljepote vodi rat za 52 milijarde dolara

Brendovi “Anastasia Beverly Hills”, “Glossier”, “Kylie Cosmetics” i “Milk Makeup” među onima su koji oduzimaju dio kolača već etabliranim brendovima

Avaz.ba
04.12.2018 21:56
A
A
A

Industrija kozmetičkih proizvoda prolazi kroz veliki makeover. Kozmetički divovi trude se, naime, da odgovore na velike zahtjeve mladih i zahtjevnih kupaca koji su u posljednje vrijeme u potrazi za nečim novim. Brendovi “Anastasia Beverly Hills”, “Glossier”, “Kylie Cosmetics” i “Milk Makeup” među onima su koji oduzimaju dio kolača već etabliranim brendovima. Potrošači se u velikoj mjeri okreću zvijezdama i influenserima na društvenim mrežama u potrazi za savjetima.

Veliki izazov

Takvi novi brendovi za reklamiranje proizvoda ovise o slavnima i poznatima i njihovom reklamiranju na društvenim mrežama, koje posebno prate milenijalci i mlađe grupe. Povećanje i razvoj tih brendova dolazi na tržištu vrijednom 52 milijarde dolara, na kojem dominiraju kozmetičke, tradicionalne kompanije, koje su u posljednje vrijeme, ipak, zabilježile pad.

Ovi novi brendovi predstavljaju veliki izazov i dosadašnjem načinu prodaje kozmetičkih proizvoda, koji to većinom čine na onaj klasičan, tradicionalni način, u trgovinama. Ono što te mlade posebno privlači novim proizvodima je to što su njihovi promotori, ali i neki od osnivača takvih kompanija, zvijezde poput Kajli Džener (Kylie Jenner), Emili Vejs (Emily Weiss) iz “Glossiera” i britanske umjetnice makeupa Pet Mekgret (Pat McGrath).

Zabilježena dobit

Džener uživa u uspjehu svoje dvogodišnje kompanije “Kylie Cosmetics”, koji je poznat po ruževima za usne i olovkama za usne, koja je generirala skoro 350 miliona dolara u prodaji 2017. godine. “Anastasia Beverly Hills” zabilježio je prošle godine dobit od 180 miliona prije oporezivanja. U suprotnosti je primjer “Revlona”, koji je zabilježio 133,5 miliona dobiti prije oporezivanja. Prihodi njihovih mladih rivala rastu mnogo brže u usporedbi sa starijim i iskusnim proizvođačima, i to 64 posto od 2014. do 2017. godine.

I dok se povećavaju novi nezavisni brendovi, povećavaju se i izazovi. Potrošači milenijalci postali su promjenjivi, njihove navike nestalne zbog bezbroj mogućnosti i brzih promjena trendova i tako stavljaju pritisak na marke da se udalje od privlačnih predmeta ili reklamnih kampanja.