Foto: Twitter

NAPREDAK Istraživači Instituta za tehnologiju u Masačusetsu

Naučnici osmislili sistem za komunikaciju s vanzemaljcima

S ovom tehnikom, infracrvena radijacija bi bila dovoljno jaka da je inteligentna vrsta razlikuje od sunca

Autor: B92
08.11.2018 20:04
A

Istraživači Instituta za tehnologiju u Masačusetsu osmislili su neobičanu metodu kojom bismo vanzemaljskim civilizacijama mogli da otkrijemo naše prisustvo, ali i da im pošaljemo određene poruke.

Tim naučnika, koji je predvodio Džejms Klark (James Clark) sa masačusetskog instituta za tehnologiju, navodi da bi bilo moguće koristiti lasersku tehnologiju za pravljenje "kosmičkog svjetionika", koji bi mogao da privuče pažnju vanzemaljaca, čak na udaljenosti od 20.000 svjetlosnih godina.

Nova otkrića, objavljena u časopisu "Astrofizički žurnal" (The Astrophysical Journal), pokazuju da kombinacija snažnih lasera od dva megavata, koji bi bili emitirani kroz masivni teleskop veličine 30 do 45 metara i upereni ka svemiru, mogli biti "mamac."

S ovom tehnikom infracrvena radijacija bi bila dovoljno jaka da je inteligentna vrsta vanzemaljaca razlikuje od sunca.

Jednom kada stupimo u kontakt s vanzemaljcima, mogli bismo da koristimo laserski zrak za prenošenje kratkih poruka - kažu istraživači.

- Ako bismo uspješno počeli da komuniciramo, mogli bismo Morzeovom azbukom da šaljemo poruke, a one bi tamo stigle za nekoliko godina - kaže autor studije Džejms Klark.

Ipak, ovakva vrsta komuniciranja bi mogla biti uspješna samo ako bi neko u svemiru mogao protumačiti znake.

Tim naučnika je otkrio da bi se sistem mogao kreirati pomoću postojeće tehnologije i instrumenata koji bi se uskoro mogli razviti.

- Ovo bi bio izazovan projekt, ali ne i nemoguć - ističe Klark.

Iako sam projekt nailazi na dobre reakcije kod ljudi, ovakva laserska tehnologija bi mogla biti pogubna po njihovo zdravlje.