ZANIMLJIVO

Dva najveća trenda u bojenju kose za 2019. godinu

Drugi je manje prirodan, ali jednako predivan

Da li i vi imate čestu potrbu za ovim promjenama. Instagram screenshot

zadovoljna.dnevnik.hr

13.12.2018

Doba je godine kada se punom parom predviđaju trendovi za iduću godinu. Dobar je pokazatelj nadolazećih trendova Pinterest, koji je predvidio dva najveća trenda u bojenju kose za 2019. godinu.


Pinterest svaki mjesec posjeti više od 250 miliona ljudi, zbog čega je ta stranica dobar izvor informacija o tome što će biti u trendu kada je riječ o uređenju interijera, putovanjima, zdravlju i wellnessu te ljepoti.

Otkako je stranica pokrenuta, više od 175 milijardi ideja sačuvano je na na tri milijarde diskova. Te brojke uključuju i mnoštvo ideja za bojenje kose. Za 2019. godinu Pinterest najavljuje trend miješanja prirodnih stilova s dodatkom sjaja i boje.

View this post on Instagram

Modern Bob #salsalhair #modernbob #bob

A post shared by SAL SALCEDO (@salsalhair) on

Dva najveća trenda u bojenju kose, sudeći prema Pinterestu, bit će sijeda odnosno siva kosa te čokoladno-ljubičasta nijansa. Sve više ljudi pušta svoju prirodnu sijedu kosu i naglašava njen srebrnkasti sjaj, stoji u saopćenju Pinteresta uz napomenu da se pretraživanje pojma "going gray" u 2018. godini povećalo za 879 posto.


Drugi je trend manje prirodan, ali jednako zanimljiv i predivan, ljubičasti tonovi. Naročito je popularna čokoladno-ljubičasta nijansa koja zbog miješanja toplih i hladnih tonova kosi daje dubinu i posebnu ljepotu pastelnih tonova. Pretraživanje pojma “lilac hair” na Pinterestu se u 2018. povećalo za čak 1077 posto.

Drugi je trend manje prirodan, ali jednako zanimljiv i predivan – ljubičasti tonovi. Naročito je popularna čokoladno-ljubičasta nijansa koja zbog miješanja toplih i hladnih tonova kosi daje dubinu i posebnu ljepotu pastelnih tonova. Pretraživanje pojma “lilac hair” na Pinterestu se u 2018. povećalo za čak 1077 posto.
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.