ANKETA REUTERSA

U ključnim državama tijesna borba između Bajdena i Trampa

Bajden ima mnogo više novca na raspolaganju od svog protukandidata

Dvojica kandidata u žestokom okršaju. Arhiv

G. M.

21.10.2020

Kampanja američkog demokratskog predsjedničkog kandidata Džoa Bajdena (Joe Biden) ušla je u posljednju fazu izborne utrke s velikom novčanom prednošću u odnosu na Donalda Trampa (Trump), pokazali su u utorak podaci Savezne izborne komisije.

Kampanja bivšeg potpredsjednika prikupila je više i potrošila više od Trampove kampanje u septembru te su Bajdenove političke reklame sada puno prisutnije na američkoj televiziji.

Bajdenova prednost u novčanoj utrci nije garancija pobjede. Tramp je izišao kao pobjednik na izborima 2016. godine uprkos tome što je demokratska kandidatkinja Hilari Klinton (Hillary Clinton) potrošila više od njega, prenosi Hina. 

Ankete Reutersa/Ipsosa pokazuju da je ključnim saveznim državama, koje će vjerovatno odlučiti o pobjedniku izbora 3. novembra, utrka neizvjesnija nego što to pokazuju nacionalne ankete koje daju značajnu prednost Bajdenu.

Krajem septembra Bajdenova kampanja imala je oko 177 miliona dolara u gotovini, što je gotovo trostruko više od 63 miliona koja je na raspolaganju imala Trampova kampanja.

Bajdenova kampanja prikupila je 281 milion dolara tokom mjeseca, više od tri puta od 81 milion dolara, koliko je prikupila Trampova kampanja, pokazuju podaci.

Također je njegova kampanja potrošila dvostruko više od Trampove.

Trampova kampanja potrošila je manje od 56 miliona dolara na oglašavanje na radiju i televiziji u septembru, u usporedbi s gotovo 148 miliona dolara koje je potrošio Bajden, prema podacima marketinške kompanije „Advertising Analytics LLC“.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.