IZGUBIO POSAO

Skandal trese Njemačku: Glavni urednik "Bilda" smijenjen jer je spavao sa kolegicom

Odnos Rajhelta i zaposlene se nastavio i on je naredne, 2017. godine, unaprijeđen na vodeću poziciju u redakciji

Fu. M.

Džulijan Rajhelt

Foto: Agencije


Glavni urednik njemačkog tabloida "Bild", u vlasništvu kompanije "Axel Springer" koja je sada vlasnik i uglednog lista "Politico", Džulijan Rajhelt (Julian Reichelt), smijenjen je funkcije poslije navoda o zloupotrebi položaja, odnosno nakon optužbi mlađe kolegice da se prema njoj nedolično ponašao.

Nakon što su optužbe isplivale u javnost, on se na određeni vremenski period povukao, a po povratku sa odustva nastavio je da radi. Sada, kada se kompanija „Axel Springer“ agresivno širi ka Sjedinjenim Američkim Državama, „New York Times“ piše da bi ovakvo radno okruženje moglo ostati nepromijenjeno u budućnosti.

- Ako se sazna da imam aferu sa pripravnicom, izgubit ću posao - rekao je Rajhelt koleginici u novembru 2016. godine, što se može videti u svedočenju koje je djevojka dala istražiteljima iz advokatske kancelarije koju je angažirao "Axel Springer", kompanija u čijem je u vlasništvu „Bild - piše "New York Times".

Neposredno prije nego što je urednik izgovorio ove riječi, žena je u medijima optužila urednika „Bilda“ za seksualno uznemiravanje. Međutim, kako je žrtva ispričala, odnos Rajhelta i zaposlene se nastavio i on je naredne, 2017. godine, unaprijeđen na vodeću poziciju u redakciji.

  • Rajhelt  se prvo povukao iz javnosti

    Rajhelt se prvo povukao iz javnosti

    Foto: Agencije


Rajhelt je tada i svoju mlađu koleginicu premjestio na drugo radno mesto, da obavlja posao za koji je smatrala da nije za nju jer ne posjeduje odgovarajuće kvalifikacije, a on je nastavio da je poziva u hotelske sobe u neposrednoj blizni centrale „Axel Springer“.

Ovi detalji izvučeni su iz intervjua koji je proljetos advokatska kancelarija „Axel Springer“ vodila sa žrtvom, a sve u namjeri da se razjasne okolnosti ovog slučaja. Međutim, istraga je brzo i završena. Iz kompanije su saopštili da je svjedočenje ove žene sadržalo i „neke netačne činjenice“, premda nije precizirano koje.

Sa druge strane, visokopozicionirani urednik nije odmah izgubio posao, kako je strepio. Umjesto toga, urednik koji je negirao zloupotrebu položaja, uzeo je kratak odmor, a zatim je vraćen na radno mjesto možda najmoćnijeg urednika u Evropi, pošto je kompanija internom istragom utvrdila da ne postoje osnovi zbog kojih bi zaslužio otkaz.

  • Rajhelt je koleginicu premjestio na drugo radno mesto

    Rajhelt je koleginicu premjestio na drugo radno mesto

    Foto: Agencije


Kompanija je jučer smijenila 41-godišnjeg Rajhelta i kako navode odluka na snagu stupa momentalno, a donijeta poslije novih informacija o njegovom ponašanju.

U obrazloženju današnje odluke kompanija je navela da Rajhelt „nije jasno razdvojio lična i privatna pitanja“ od poslovnih nakon što je od njega to zatraženo poslije interne istrage.

Više o temi Njemačka

U POSLJEDNJA 24 SATA
U Njemačkoj više od 6.700 zaraženih koronom
ODLUČUJE NOVA VLADA
Dvojno državljanstvo uskoro moguće u Njemačkoj?
NA VRH

Podijeli članak na