POTVRDILO ISTRAŽIVANJE

Muškarci koji nose ovaj odjevni predmet skloniji su varanju

Na temelju rezultata istraživači su zaključili da što je veći logo, to je veća vjerojatnost da će muškarac biti preljubnik

Žene nisu iznenađene istraživanjem. ILUSTRACIJA

A. F.

5.5.2021

Nevjera, varanje, preljub, afere nisu samo zanimljivi scenaristima bizarnih realityja i razgovornih emisija, nego i naučnicima.

Tajne prepoznavanja onih koji švrljaju izvan veze ili braka, pokušavali su i još uvijek pokušavaju otkriti istraživači na raznim sveučilištima i institutima, a najnovija studija stiže sa Sveučilišta Mičigen (Michigan).

Ukratko - da prepoznate preljubnika, ne morate mu potajno kopati po telefonu, detektivski proučavati društvene mreže ili provaljivati šifru na računaru Dovoljno je pogledati njegovu odjeću.

Naime, ekipa iz Mičigena  utvrdila je da su muškarci koji nose odjeću s velikim oznakama brenda skloniji su varanju.Majice s kojih vrišti golemi logo, skloniji nevjeri. Ili, kako kažu "više ulažu u zavođenje, manje u potencijalno roditeljstvo" i više ih zanimaju kratke veze s naglaskom na seksu.

Drugi cilj ove studije koju je predvodio evolucijski psiholog Daniel Kruger bio je utvrditi jesu li muškarci koji nose napadniju odjeću privlačniji ženama ili žene privlače muškarci koji su bogati i mogu im osigurati stabilnu financijsku budućnost.

Na temelju rezultata istraživači su zaključili da što je veći logo, to je veća vjerojatnost da će muškarac biti preljubnik.Takvi su muškarci manje zainteresirani za dugotrajne romantične odnose. Manje ih privlače žene koje žele ozbiljne veze na duge staze, u usporedbi s muškarcima koji nose majice na kojima je logo - malen.

Žene koje su sudjelovale u istraživanju, prema Krugerovim riječima, nisu bile iznenađene rezultatima. Ipak, istraživači upozoravaju da su potrebne mnogo veće studije da bi se rezultat njihova rada definitivno potvrdio

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.