MOGUĆNOST FILTRIRANJA

YouTube testira novu značajku: Je li vam draža crvena, plava ili zelena boja

Zasad nije jasno zašto YouTube uvodi ovu značajku, ali neki nagađaju da bi mogla pomoći u prikupljanju informacija o korisničkim navikama

Pretpostavlja se da u YouTubeu planiraju novu funkcionalnost pretraživanja i odabira omiljenih videozapisa. Facebook

M. Z.

8.2.2024

Korisnici YouTubea primijetili su neke novosti u omiljenoj mobilnoj aplikaciji, koja bi mogla sugerirati skore promjene. Naime, neki korisnici dobili su mogućnost filtriranja videozapisa na početnom zaslonu na temelju boja. Pretpostavlja se da u YouTubeu planiraju novu funkcionalnost pretraživanja i odabira omiljenih videozapisa.

Prilagođavanje ponude

Korisnici su na Lemmyju objavili kako su naišli na novi prozor s uputama unutar mobilne aplikacije YouTube, koji ih je pozivao da istraže ovu značajku. U prozoru ih pitaju žude li za nečim novim, predstavljajući im opcije za prilagođavanje ponude videozapisa u različitim bojama - uključujući crvenu, plavu ili zelenu.

Alison Toh (Allison), portparol YouTubea, potvrdila je za The Vergeu da je značajka trenutno dostupna "odabranim korisnicima na Android i iOS mobilnim uređajima". Međutim, nije pružila konkretne pojedinosti oko ove nove značajke, kao ni hoće li i kad biti dostupna širem broju ljudi.

Nakon odabira filtra u boji, korisnici će primijetiti na početnoj stranici novu opciju, na vrhu sučelja aplikacije YouTube. No, čemu služi takav filter po bojama? Korisnici koji su dobili ovu značajku ističu kako prilikom odabira određene boje YouTube prikazuje videozapise u kojima dotična boja prevladava, bez filtriranja po temi ili sadržaju.

Preferencije korisnika

Iako takvo filtriranje po bojama, baš i nije previše logično, neki smatraju da je to novi marketinški potez YouTubea. Štaviše, neki korisnici na Lemmyju nagađaju da bi značajka filtriranja boja potencijalno mogla poslužiti kao strategija prikupljanja podataka za YouTube. Prateći korisničke preferencije i angažman s određenim bojama, platforma može prikupiti vrijedne uvide u ponašanje i preferencije korisnika, piše Zimo.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.