NOVI PODUHVATI

Lačević: Okupit ćemo ljude koji razmišljaju van ustaljenih okvira

Riječ je o neprofitnoj platformi čiji je moto “Ideje vrijedne dijeljenja”, a kroz govore koji ne traju duže od 18 minuta, osobe iz raznih sfera dijele svoje inspirativne priče

Prva konferencija planirana za mart

A. S.

8.1.2019

Sarajevo će na proljeće biti bogatije za još jedan novi događaj, za koji se njegov organizator nada da će biti samo prvi u nizu. Riječ je o konferenciji “TEDxFerhadija”, iza koje stoje Ismar Lačević i njegov tim od 40 ljudi. Dvadesetpetogodišnji Sarajlija za sebe kaže da je entuzijasta željan promjena i inovacija sa premalo vremena u jednom danu da uradi sve ono što želi.

TED i TEDx, skraćenice koje označavaju tehnologiju, zabavu i dizajn (Technology, Entertainement i Design), strastvenim korisnicima YouTubea sigurno nisu nepoznanice. Riječ je o neprofitnoj platformi čiji je moto “Ideje vrijedne dijeljenja”, a kroz govore koji ne traju duže od 18 minuta, osobe iz raznih sfera dijele svoje inspirativne priče.

Lačević kaže kako njegov interes potječe od prijašnjeg iskustva s istim tipom događaja u Beču, gdje je živio i studirao četiri godine, te da je na njega ostavilo veliki utjecaj i pomoglo mu da ostvari vrijedne kontakte.

- Glavni cilj “TEDxFerhadije” jeste kreiranje kritične mase ljudi koja je u stanju da razmišlja van okvira politike, poslovnih mogućnosti, medija i pesimistične zajednice. Želimo izgraditi zajednicu kroz edukaciju, interakciju i komunikaciju – navodi Lačević.


Lačević: Vrijedni kontakti

Imena nekih govornika već se znaju, a pregovaraju s još ljudi za koje smatraju da imaju interesantne priče, ali i, kako Ismar kaže, glasnu ideju koju je vrijedno podijeliti sa širom zajednicom i koja može nadahnuti ljude da nešto učine i promijene.

Prva konferencija “TEDxFerhadija” pod motom “Brain Force One” održava se 9. marta, a već je u planu organizacija naredne u novembru

 

Vezane vijesti
Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.