SAZNAJEMO

Kinezi ušli na gradilište: Počela gradnja kolosalnog mosta i autoputa kod Počitelja

Na gradnju ove dionice autoputa i mosta čeka se već pet godina, a gradnju dionice finansira Evropska investiciona banka (EIB)

Radi se na rasklanjanju terena. Avaz

Piše: M. Aščić / Avaz.ba

13.11.2019

Krajem septembra počela je i zvanično gradnja kolosalnog mosta Počitelj na Koridoru 5C, čija je ukupna dužina 945, a visina 100 metara, saznaje „Avaz“.

Spajanje obala

 Most Počitelj najduži je most na Koridoru 5C, čijom je gradnjom predviđeno spajanje dvije obale rijeke Neretve, a njegova gradnja koštat će više od 65 miliona maraka.

 Državna firma „Autoceste FBiH“ dodijelila je  ljetos posao gradnje mosta kineskoj kompaniji „Synohydro Power China“.

Već urađen i pristupni put. Avaz

Ova firma gradit će most, a „China State Construction Engeering Company“ dobila je posao gradnje dionice Počitelj –Zvirović, ceste s obje strane mosta i čvora Počitelj.

Na gradnju ove dionice autoputa i mosta čeka se već pet godina, a gradnju  dionice finansira Evropska investiciona banka (EIB).

Saznajemo da su mašine i bageri već započeli s rasklanjanjem terena, s obzirom na to da je gradnja mosta predviđena na desnoj obali.

Ovu informaciju potvrdio je za „Dnevni avaz“ i Adnan Terzić, direktor „Autocesta FBiH“.

Kako nam je pojasnio, firma „China State Construction Engeering Company“ već je napravila i deset kilometara pristupog puta, a naredne sedmice počet će s gradnjom tunela.

 Portal tunela

- Mi smo svoj posao uradili. Izvođače smo uveli na gradilište i za sada se užurbano radi prije svega na pristupnoj cesti, a već je otvoren i ulaz do portala tunela – kaže Terzić.

 11,7   kilometara dužina dionice Počitelj – Zvirovići

 945  metara dužina mosta

 100  metara visina most

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.