GRADILIŠTA

Radovi na tunelu Hranjen odvijaju se prema planu, ali uz mjere zaštite

Do sada je iskopano skoro 470 metara glavne cijevi tunela

Ajanović: Radimo 24 sata dnevno bez ikakvih problema. Fena

Avaz.ba / Fena

5.4.2020

Gradnja tunela Hranjen, kao dijela buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, bez obzira na pandemiju koronavirusa, teče planiranom dinamikom, potvrdio je tehnički rukovodilac gradilišta Enes Ajanović. Prema njegovim riječima, radovi se odvijaju bez bilo kakvih zastoja. 



Bez zastoja

- Radimo 24 sata dnevno bez ikakvih problema. Na gradilištu je situacija normalna. Do sada je iskopano skoro 470 metara glavne cijevi tunela Hranjen. Radovi se odvijaju potpuno prema dinamici i utvrđenom planu, u zavisnosti od tvrdoće stijene, koja je na našoj, južnoj strani i dalje meka i, s te strane, postoje ograničenja. Naš korak od toga zavisi. Što je mekša stijena, moramo ići kraćim korakom, kad je stijena tvrđa, idemo dužim korakom – pojasnio je Ajanović.

Dodao je da je najvažnije da tokom radova nema nikakvih procesnih zastoja te da su, u skladu sa pandemijom koronavirusa, poduzete sve mjere zaštite.  


Radovi u tunelu Hranjen. Arhiv

- Menadžment "Euro-Asfalta", kao društveno odgovorne kompanije, još od samog početka pandemije u BiH donio je odluku o formiranju kriznog štaba, koji je donio čitav niz mjera radi očuvanja zdravlja zaposlenika i poduzima i daljnje mjere na njihovoj zaštiti u smislu podizanja higijenskih uvjeta na samom gradilištu – pojasnio je Ajanović.

Dodao je da su donesene i mjere o restrikciji ulaza na gradilište. 


Nose maske i rukavice

- Riječ je o potpunoj kontroli ulaska i izlaska radnika i sveg ostalog osoblja, koje mora dolaziti na gradilište, uključujući i naše dobavljače. I od njih smo tražili da poštuju i primijene zaštitne mjere, od striktnog nošenja maski, rukavica i druge zaštitne opreme. Radnici na gradilište tunela Hranjen dolaze iz različitih krajeva BiH, što u trenutnoj situaciji nalaže poseban oprez. Svi su dodatno educirani zbog ove situacije sa pandemijom, upućeni na sve mjere koje trebaju poduzeti, uključujući i preporuke za što manje kontakata – naglasio je Ajanović.

Gradnja tunela Hranjen najzahtjevniji je dio projekta buduće brze ceste Goražde – Sarajevo, a njegovom realizacijom udaljenost dva grada bit će smanjena sa 96 na 56 kilometara.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.