NAJLOŠIJI U REGIONU

Stanje javnog prijevoza u glavnom gradu: Više cijene karata za smrad u neklimatiziranim tramvajima i autobusima

Reporteri „Dnevnog avaza“ vozili su se gradskim autobusima i tramvajima kako bi istražili i analizirali trenutnu situaciju

Tramvaji stari 30 godina. Twitter

27.8.2023

Javni prijevoz u Sarajevu je iz godine u godinu sve gori, cijene usluga su povećane, a glavni problemi koji se tiču reda vožnje, higijene, džeparenja i kontrole klimatizacije nisu riješeni.

Kada poredimo javni prijevoz u Sarajevu s onim u Zagrebu ili Beogradu, možemo zaključiti kako je stanje u Sarajevu definitivno najlošije.

Reporteri „Dnevnog avaza“ vozili su se gradskim autobusima i tramvajima kako bi istražili i analizirali trenutnu situaciju.

Loše stanje

Posljednjih nekoliko mjeseci, zbog rekonstrukcije tramvajskih šina, građani su primorani presjedati iz tramvaja u autobus kako bi stigli do željene lokacije.

GRAS-ovi tramvaji stari su, prosječno, 30 godina, trolejbusi najmanje 25, autobusi 20, a minibusevi 13 godina.

Loša higijena u vozilima je jedan od najvećih problema s kojima se građani susreću. Većina vozila je u toliko lošem stanju da se vrata ne mogu zatvoriti, ustajali smrad je svakodnevno prisutan, a škrabotine po stolicama i unutrašnjosti tramvaja uobičajen su „dekor“.

S ciljem povećanja sigurnosti, u tramvajima su prije tri godine postavljene kamere kako bi se džeparošima i vandalima stalo ukraj, ali većina tih kamera nije u funkciji.

Posljednja dezinfekcija javnog prijevoza izvršena je još 2020. godine, tokom pandemije koronavirusa, što je izuzetno loš podatak za sve korisnike.

U autobusima nema klima-uređaja. Screenshot

Red vožnje

Velike probleme predstavljaju i autobuske linije, naročito za stanovnike prigradskih naselja.

Na terminalima na Stupu i Ilidži građani se svakodnevno žale na kašnjenja autobusa.

Najteža situacija je za one koji putuju od Stupa do Dobroševića, gdje građani znaju čekati dva sata kako bi došli do kuće, a to je prilično izazovno u periodu najvećih vrućina i hladnih zima.

Građani su, očigledno, osuđeni na loš gradski prijevoz i čekanja duža nego što je sama vožnja, a nadležni šute i prave se da ne vide s čime se građani svakodnevno suočavaju.

Vozači često izloženi kritikama

Građani se žale kako plaćaju skuplje karte, a u autobusima nema ni klima-uređaja. Vozači su često izloženi kritikama zbog nedisciplinirane vožnje. Pojedini tasteri za otvaranje vrata uopće i ne rade pa putnici uzalud stišću kada žele izaći na određenom stajalištu.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.