BIZNIS

"Gulfood" u Dubaiu: Najveća potražnja za Bosanskim lokumom

Brandovi AS GROUP na najvećem sajmu hrane na svijetu

M. KUNARAC

9.2.2015

Brandovi kompanija "Klas", "Vispak", "Sprind" i "Oaza" bosanskohercegovačke AS GROUP predstavljeni su u okviru ponude na najvećem sajmu hrane i ugostiteljstva na svijetu "Gulfood" u Dubaiu, koji se održava od 8. do 12. februara.

sajam-2

- Predstavili smo se s najboljim brandovima kao samostalni izlagači u saradnji s partnerima Balkan Trading FZE iz Dubaia. Naši proizvodi kao što su Vispakova Zlatna džezva, Laganini, Wivia praline, Klasov Novi dan, Zlatni puder, Jaro, Burek, zatim voda Oaza, ali i Love Kent medenjaci i drugi koje smo izložili, izazvali su veliku pažnju posjetitelja. Ipak, najveća potražnja na našem štandu bila je za Bosanskim lokumom. Svi koji su ga probali priznaju da ništa slično i ukusno do sada nisu jeli. Učešće na ovogodišnjem Gulfood-u predstavlja za nas zanimljivo iskustvo, i reakcije posjetitelja su nas dodatno uvjerile u ispravnost našeg insistiranja na vrijednostima i neponovljivosti ukusa bosanskih jela, pića, poslastica koje su pravo otkriće za cijeli svijet - kazao je Rusmir Hrvić, direktor kompanije "Klas" Sarajevo.

Ovo je dvadeseti po redu sajam Gulfood koji se održava svake godine u glavnom gradu Ujedinjenih Arapskih Emirata. Organizatori ističu da se radi o najvećem sajmu hrane i ugostiteljstva na svijetu. Očekuje se da će ovogodišnja smotra svjetskih proizvođača hrane okupiti oko 4.800 međunarodnih kompanija, i 120 zemalja, s 85.000 posjetitelja iz 172 zemlje. Na desetine hiljada brandova predstavit će se na prostoru ukupne površine 127.00 kvadratnih metara.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.