INTERVJU

Vlasnica "Bazerdžana" Karkin za Avaz: Mi prodajemo ono što se na drugim mjestima ne može naći

Tajna uspjeha leži u praćenju sebe, bez obzira na trenutna dešavanja oko nas

Bazerdžan. Bazerdžan

Piše: L. Medinić

20.11.2020

Pandemija koronavirusa snažno je utjecala na ekonomsku situaciju u BiH. Brojni privrednici bili su prinuđeni na zatvaranje svojih radnji i otpuštanje uposlenika. 

Međutim, u svakoj nepricili treba nastojati pronaći poozitivan primjer. Jedan takav je i konceptualni dućan i poznati bh. brend Bazerdžan.

Vlasnica Zana Karkin u intervjuu za "Avaz" kaže da Bazerdžan posjetiocima omogućava novo iskustvo bh. kulture i tradicije.

Možete li nam reći kako je osnovan brend Bazerdžan, šta je bila prvobitna ideja?

- Bazerdžan je smješten u srcu Baščaršije, sarajevske starogradske jezgre, i lijepo se uklapa u okruženje s obzirom da nudi proizvode „modernih zanatlija“, osoba koje na interesantan način kombinuju nove trendove sa autentičnim simbolima ili materijalima koji su vijekovima dio historije Bosne i Hercegovine.

Na ideju otvaranja ovakvog dućana sam došla iz lične potrebe. Kad sam kupovala poklone prijateljima, bilo mi je teško naći poklon koji priča bosansku priču, a razlikuje se od uobičajenih tradicionalnih proizvoda koji se nude. Razmišljala sam kako je šteta što kod nas nema prodavnice gdje bi se mogli naći radovi naših umjetnika i zanatlija, kvalitetni i moderni bosanski proizvodi na jednom mjestu.

Šta je vaša ponuda i čime se to razlikujete od drugih brendova?

U Bazedžanu se prodaje ono što se na drugim mjestima ne može naći. Trenutno sarađujemo sa nekih 60 različitih grupa kreativaca, koji ekskluzivno za nas izrađuju nakit, asesoare, odijevne predmete i dekoraciju za kuću.

Fokus stavljamo na izradu proizvoda od finih prirodnih materijala, poput vune, pamuka, lana, viskoze i svile, drveta, sa visokim standardima izrade. Sve kolekcije dolaze u ograničenim količinama.

Svaki proizvod priča svoju priču: naušnice sa motivima cvijeća ugroženih biljnih vrsta u BiH, prstenje sa ugraviranim stihovima poznatih sevdalinki, haljine sa tradicionalnim katoličkim tetovažama područja Srednje Bosne, cekeri izrađeni od korištenih farmerica metodama „upcycling-a“ itd.



Bazerdžan - Avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+3

Koji su bili najveći uspjesi tokom svih ovih godina koliko ste na tržištu?

Uspjeh kojim se ponosim je izvoz našeg proizvoda ovčice igračke “Lillium the Sheep” ručno izrađene od bosanske vune. Ponosim se našom linijom odijevnih predmeta i asesoara Bazerdžan Wear, te kako brend biva percipiran od strane mušterija. Sretna sam jer radeći ono što volimo, ispunjavamo našu misiju, a to je promocija BiH tradicije kako u BiH tako u inozemstvu.

Smatram našim najvećim uspjehom koheziju i kontinuirano jačanje tima Bazerdžana koji čine nekoliko kreativnih i vrlo profesionalnih djevojaka iz svih krajeva BiH.

Danas je situacija na tržištu zabrinjavajuća, kako uspijevate održati svoj brend i koja je tajna uspjeha?

Od samog početka, sa svojim timom sam odlučila da želimo ostati prije svega zdrave, i da nam je psihičko zdravlje vrlo bitno. Uvidjeli smo da nam stalno praćenje trenutne situacije unosi negativnu energiju, te umjesto da vrijeme ulažemo u kreativne projekte, ono biva protraćeno.

Tad smo svjesno odlučile da ćemo tokom ovog perioda biti još vrjednije, kreativnije i inovativnije… Ovaj period smo shvatile kao iskušenje koje će nas usmjeriti i učiniti boljima i profesionalnijima. I zaista, ispostavilo se da je period kada smo na proljeće radnju morali zatvoriti, bio baš najproduktivniji i najkreativniji za naš tim. Nekoliko novih kolekcija koje smo nedavno objavili su nastale upravo tog mjeseca.

Tajna uspjeha mislim da leži u praćenju sebe, bez obzira na trenutna dešavanja oko nas i na mišljenje ljudi koji nas okružuju. Ukoliko cijenimo sebe toliko da donosimo odluke u skladu sa svojim unutrašnjim osjećajem, ne možemo pogriješiti.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.