Kompanija m:tel podsjeća korisnike da mogu da odaberu uslugu Moj račun koja omogućava jednostavnu provjeru svih računa putem interneta.
Na ovaj način, uvid u potrošnju kao i ispis odlaznih poziva usluga fiksne i mobilne telefonije, kao i trenutno stanje potrošnje, biće uvijek dostupno korisniku, bez obzira gdje se nalazi. Dovoljno je putem m:tel web sajta pristupiti usluzi Moj račun, ukucati pristupne podatke i provjeriti sve što korisnika u tom trenutku interesuje.
Za uslugu Moj račun neophodno je podnijeti zahtjev na jednom od m:tel prodajnih mjesta. Tom prilikom, korisnik dobija jedinstveni lični identifikacioni broj (LIB) putem kojeg može da pristupi usluzi Moj račun.
- Posjedovanje LIB-a omogućava korišćenje i drugih m:tel usluga, kao što su dopuna prepaid računa sa fiksnog telefona ili pristup personalizovanoj stranici Moj m:tel, putem koje je takođe moguć pristup računima, ali i uključenje, odnosno isključenje određenih besplatnih usluga iz m:tel ponude - saopšteno je iz ove kompanije.
Više informacija na www.mtel.ba