BIH

Povećali kapital sa 47 na 77 miliona maraka

Edin Karabeg, direktor “Sberbanke BH”

Milica Kunarac

7.8.2014

 


Ostvareni rezultati u prvoj polovini 2014. godine u potpunosti su u skladu s našim očekivanjima i strategijom poslovanja. Bilježimo znatne stope rasta u svim segmentima i prešli smo cifru od 900 miliona maraka aktive, kazao je za “Avaz” Edin Karabeg, direktor “Sberbanke BH”.

 

Snažniji nastup

Poslovna strategija ove banke podrazumijeva zdrav i stabilan rast, sa snažnim fokusom na inovacije u segmentu proizvoda i primjenu modernih tehnologija u bankarstvu. Tržište to prepoznaje pa se broj bh. građana koji postaju korisnici neke od usluga ili proizvoda “Sberbanke BH” svakodnevno povećava.  

Prema polugodišnjem izvještaju, koliko ste povećali kapital?

- Sa 47 miliona, osnovni dionički kapital porastao je na skoro 77 miliona KM pa sada možemo još jače nastupati na tržištu. Bosnu i Hercegovinu vidimo kao područje u kojem želimo biti prisutni dugoročno. Naši klijenti sada imaju još sigurniju i još jaču banku.

Koliko u prvoj polovini 2014. iznose depoziti, kao glavni pokazatelj povjerenja klijenata?

- Klijenti imaju veliko povjerenje u nas, a brojevi to pokazuju. Depoziti pravnih i fizičkih lica iznosili su krajem juna približno 480 miliona KM, što je porast za 19,5 posto u odnosu na isti period prethodne godine. Naša stopa rasta depozita mnogo je veća nego stopa rasta tržišta, što je pokazatelj izuzetnog povjerenja koje nam ukazuju klijenti kako u segmentu pravnih lica, tako i u segmentu stanovništva.

Kako ocjenjujete kreditnu aktivnost banke u prvih šest mjeseci?

- Krajem prvog kvartala pokrenuli smo akcijsku kampanju zamjenskog kredita, u okviru kojeg smo građanima ponudili refinansiranje njihovih postojećih kreditnih obaveza po dosta povoljnijim uvjetima, uz brojne dodatne pogodnosti. Kampanja za ovaj proizvod bila je posvećena Svjetskom fudbalskom prvenstvu, s kapitenom bh. reprezentacije Emirom Spahićem kao zaštitnim licem, te uz fudbalske dresove kao poklon za svakog klijenta.

Novi proizvod

Imate li neke nove kreditne proizvode i akcije?

- Prije desetak dana ponudili smo tržištu naš novi proizvod Cash Card, karticu s kojom je moguće kupovati na rate. Za razliku od drugih kartica, s našom možete kupovati na rate bilo gdje u svijetu, čak i na internetu. Bitno je samo da trgovina prihvata VISA kartice. Osim toga, s Cash Card klijenti mogu realizirati brzi gotovinski kredit na bilo kojem od više od dva milion bankomata u svijetu.  

Planirate li širenje poslovne mreže?

- Od početka godine otvorili smo četiri nove poslovnice, i to u Vitezu, Širokom Brijegu, Mostaru i Sarajevu. Negdje se pojavljujemo prvi put, a u nekim centrima, gdje postoji potreba, pojačali smo prisustvo. Trenutno analiziramo još neke potencijalne lokacije za nove poslovnice. Istovremeno radimo na premještanju dvije postojeće poslovnice u Visokom i Bihaću na nove i bolje pozicionirane lokacije.

Jačanje brenda “Sberbanka”

U skladu s dugoročnom strategijom prezentiranom početkom ove godine na nivou Grupacije, cilj banke je jačanje brenda “Sberbanka”, ali i tržišne pozicije te povećavanje tržišnog udjela i rast.

- Sve ovo planiramo postići nudeći našim postojećim, ali i potencijalnim klijentima, moderna i fleksibilna finansijska rješenje, prilagođena njihovim potrebama i mogućnostima, uz uvažavanje tržišnih okolnosti - kazao je Karabeg.

 

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.