BIH

Kapital u prvom polugodištu 83 miliona KM

Iztok Gornik, direktor NLB banke Tuzla

M. KUNARAC

13.8.2014

 

Prema izvještaju za prvo polugodište ove godine, NLB banka Tuzla ostvarila je pozitivan finansijski rezultat, prije poreza, u iznosu od 2,4 miliona maraka. Dobit iz 2013. godine usmjerena je na jačanje kapitala te ukupan kapital banke u prvom polugodištu iznosi 83 miliona KM.

Ovo je potvrdio Iztok Gornik, direktor banke, dodajući da je stopa adekvatnosti kapitala 15,1 posto i veća je od zakonske i ciljne stope.

Rast štednje

- Ukupni depoziti nebankarskog sektora iznose 666 miliona KM, ostvaren je rast depozita pravnih lica za osam posto. Štednja stanovništva ima dugogodišnju tendenciju rasta. Taj trend je nastavljen i u ovoj godini, što je potvrda dobre poslovne politike i povjerenja klijenata u nas - kazao je Gornik.

 

689 miliona KM stanje bruto kredita

 

Kontinuirano se provode aktivnosti usmjerene na praćenje potreba i mogućnosti klijenata te pružanja kvalitetnih finansijskih rješenja.

- U cilju ublažavanja negativnih posljedica elementarnih nepogoda koje su pretrpjeli naši klijenti, banka će raditi restrukturiranje postojećih kreditnih obaveza u skladu s njihovim potrebama i odlukom Agencije za bankarstvo FBiH. U okviru mjera podrške građanima koji su u poplavama pretrpjeli velike štete kreirali smo i posebnu kreditnu liniju po povoljnijim uvjetima u odnosu na našu redovnu kreditnu ponudu - istakao je Gornik.
 
Kreditni plasmani

Osim redovne kreditne ponude, banka je u prvoj polovini ove godine realizirala i akciju odobravanja gotovinskih, zamjenskih i stambenih kredita po izuzetno povoljnim uvjetima, što je utjecalo na povećanje ovih plasmana.

- Stanje bruto kredita je u porastu u odnosu na prošlu godinu i iznosi 689 miliona KM. Plasmani stanovništvu, posebno u drugom kvartalu, u stalnom su porastu i u odnosu na kraj 2013. veći su za 4 posto - kazao je Gornik.

Značajan napredak banka je ostvarila i u domenu kartičnog poslovanja. Promotivnim aktivnostima kartice na rate i nagradnim igrama za njihove korisnike broj kartica koje omogućavaju kupovinu na rate porastao je za 21 posto i odnosu na kraj prošle godine.

Kontakt centar


Banka će nastaviti provoditi politiku koja je, uz jačanje njene sigurnosti i stabilnosti, usmjerena na kvalitetno zadovoljavanje finansijskih potreba njenih klijenata.

- U skladu s našim opredjeljenjem, jedan od razvojnih projekata, koji je već u fazi implementacije, jeste i uvođenje kontakt centra, što će klijentima omogućiti još jednostavniji i efikasniji način komuniciranja i poslovanja s bankom - dodao je Gornik.


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.