Prema izvještaju za prvo polugodište ove godine, NLB banka Tuzla ostvarila je pozitivan finansijski rezultat, prije poreza, u iznosu od 2,4 miliona maraka. Dobit iz 2013. godine usmjerena je na jačanje kapitala te ukupan kapital banke u prvom polugodištu iznosi 83 miliona KM.
Ovo je potvrdio Iztok Gornik, direktor banke, dodajući da je stopa adekvatnosti kapitala 15,1 posto i veća je od zakonske i ciljne stope.
Rast štednje
- Ukupni depoziti nebankarskog sektora iznose 666 miliona KM, ostvaren je rast depozita pravnih lica za osam posto. Štednja stanovništva ima dugogodišnju tendenciju rasta. Taj trend je nastavljen i u ovoj godini, što je potvrda dobre poslovne politike i povjerenja klijenata u nas - kazao je Gornik.
689 miliona KM stanje bruto kredita
Kontinuirano se provode aktivnosti usmjerene na praćenje potreba i mogućnosti klijenata te pružanja kvalitetnih finansijskih rješenja.
- U cilju ublažavanja negativnih posljedica elementarnih nepogoda koje su pretrpjeli naši klijenti, banka će raditi restrukturiranje postojećih kreditnih obaveza u skladu s njihovim potrebama i odlukom Agencije za bankarstvo FBiH. U okviru mjera podrške građanima koji su u poplavama pretrpjeli velike štete kreirali smo i posebnu kreditnu liniju po povoljnijim uvjetima u odnosu na našu redovnu kreditnu ponudu - istakao je Gornik.
Kreditni plasmani
Osim redovne kreditne ponude, banka je u prvoj polovini ove godine realizirala i akciju odobravanja gotovinskih, zamjenskih i stambenih kredita po izuzetno povoljnim uvjetima, što je utjecalo na povećanje ovih plasmana.
- Stanje bruto kredita je u porastu u odnosu na prošlu godinu i iznosi 689 miliona KM. Plasmani stanovništvu, posebno u drugom kvartalu, u stalnom su porastu i u odnosu na kraj 2013. veći su za 4 posto - kazao je Gornik.
Značajan napredak banka je ostvarila i u domenu kartičnog poslovanja. Promotivnim aktivnostima kartice na rate i nagradnim igrama za njihove korisnike broj kartica koje omogućavaju kupovinu na rate porastao je za 21 posto i odnosu na kraj prošle godine.
Kontakt centar
Banka će nastaviti provoditi politiku koja je, uz jačanje njene sigurnosti i stabilnosti, usmjerena na kvalitetno zadovoljavanje finansijskih potreba njenih klijenata.
- U skladu s našim opredjeljenjem, jedan od razvojnih projekata, koji je već u fazi implementacije, jeste i uvođenje kontakt centra, što će klijentima omogućiti još jednostavniji i efikasniji način komuniciranja i poslovanja s bankom - dodao je Gornik.