REAKCIJE Nakon konačne presude balkanskom krvniku

Kako su srbijanski mediji prenijeli presudu Karadžiću: Izvrnuta slika stvarnosti

Za Kurir, Informer i Telegraf tako je važno mišljenje Vojislava Šešelja, vođe radikala, i drugih pročetnički nastrojenih likova

K. Ke.
20.03.2019 16:39

Vijest o konačnoj presudi Radovanu Karadžiću prenijeli su svi svjetski mediji s akcentom na tome da je odgovoran za najveći pokolj nakon Drugog svjetskog rata. Ipak, srbijanski mediji imaju neku drugu perspektivu.

Konačnu presudu, prema kojoj je Karadžić osuđen na doživotnu robiju, tako nazivaju sramotnom, a iza svega se, navodno, krije plan „da se srpski narod označi kao genocidni“. Također, za njih je Sud u Hagu obična politička ustanova koja radi prema naredbama zapadnih centara moći.

Za Kurir, Informer i Telegraf tako je važno mišljenje Vojislava Šešelja, vođe radikala, i drugih pročetnički nastrojenih likova.

Sva tri medija prenijela su Šešeljevo mišljenje da se radi o skandaloznoj presudi i da ju je donijelo pet budala. Za njega je posebno skandalozan dio koji se odnosi na genocid u Srebrenici. Šešelj kaže da nema niti jedan dokaz za to.

Telegraf je objavio biografije i slike svih sudija koji su Karadžića osudili da kraj svog života dočeka iza rešetaka. Zanimljivo je da je Informer prenio izjavu Nasera Orića.

Druga vijest po važnosti na Kuriru je potpuno izvrnuta realnost. Od vijesti da se pred Sudom u Hagu, gdje su žrtve, uglavnom majke Srebrenice, čekale presudu, pojavio čovjek sa srpskom zastavom da provocira, Kurir je napravio vijest da je Srbin napadnut i otjeran.

Vijest o presudi, uglavnom korektnu, dala je beogradska Politika, Blic.rs, kao i list "Danas".

NA VRH