Facebookovih 1,6 milijardi korisnika vole svaki dan da pretresaju aplikaciju kako bi provjerili sadržaj koji je objavljen, ali aplikacija nije baš mjesto na kojoj korisnici kreiraju sadržaj. U pokušaju da to promijeni, Facebook kreira samostalnu kamera aplikaciju koja će omogućiti onima koji su je instalirali dijeljenje fotografija i videa sa ostalim korisnicima.
Kako u svom izvještaju navodi Wall Street Journal, Facebook želi da korisnici budu manje pasivni i žele da vide da se više sadržaja kreira i dijeli. Uprkos brizi o pasivnosti korisnika, portparol Facebooka kaže da je trenutni nivo dijeljenja na sajtu sličan onom u prethodnih nekoliko godina. On je ipak priznao da je nova kamera aplikacija dizajnirana kao motivaciona alatka kako bi pretplatnici društvene mreže kreirali više sadržaja.
Fotografije i video fajlovi koji budu kreirani mogu da se postave na Facebook i druge mreže u njihovom vlasništvu kao što je Instagram. Aplikacija je trenutno u fazi testiranja, a kada će biti objavljena korisnicima nije poznato.