ZANIMLJIVOSTI

Rečenica koja najviše iritira ljude u tuđim mailovima

U anketi učestvovalo 1.000 ispitanika

Arhiv

11.9.2018

U poslovnom svijetu, ali i izvan njega sadržaj mailova je vrlo važan, i može biti presudan u nastavku komunikacije, prenosi Poslovni dnevnik.

S druge strane, pisanje mailova odlična je vježba za emocionalnu inteligenciju, jer vrlo često, a da nismo toga ni svjesni, naše riječi mogu zasmetati drugoj strani.

Prema rezultatima istraživanja koje je objavio Inc.com, jedna rečenica je najiritantnija.

U anketi u kojoj je učestvovalo 1.000 ispitanika rečenica “nisam siguran/na jeste li vidjeli moj posljednji mail’' pokazala se kao najiritantnija u poslovnoj komunikaciji.

Razlog zbog kog bi trebalo da izbjegavate ovu rečenicu leži u činjenici da se na neki način drugoj strani stvara osjećaj krivice što još nije pogledala mail ili je zaboravila da odgovori.

Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.