TEST

Magnet za oči

Plijeni jedinstvenim dizajnom, voznim osobinama, sigurnosnim sistemima, opremom i energetski efikasnim motorima

Piše: A. HADŽAGIĆ

10.10.2018

Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
Dnevni avaz
+6

U vrijeme kada crossoveri uzimaju veliki dio tržišnog kolača, Hyundai je lansirao Konu, koja plijeni jedinstvenim dizajnom, voznim osobinama, sigurnosnim sistemima, opremom i energetski efikasnim motorima. Kod nas se bazni model, uz specijalnu ponudu, može nabaviti za 33.990 KM. 

Jedinstven karakter

Po predstavljanju Kone, odmah je bilo jasno da se Hyundai detaljno pripremao za ulazak u trenutno najiteresantniji tržišni razred. Tokom trajanja testa zaključili smo da se gotovo svima dopada hrabro dizajnirana karoserija na kojoj je svaki, pa i najmanji, detalj pažljivo razvijen. Ono što je najvažnije jeste činjenica da nema kiča.

Teško je reći koji je dio zanimljiviji pa naglasimo da maska motora i na tri etaže postavljena svjetla daju jedinstven karakter cijelom automobilu. Nisko postavljene maglenke su na idealnoj poziciji. U to smo se uvjerili tokom nekoliko maglovitih jutara, dok su nas glavna LED svjetala oduševljavala svakom noćnom vožnjom.

Sve pohvale dizajnerskom timu idu i na račun unutrašnjosti iako nije tako revolucionarna kao vanjština. Naš automobil opremljen paketom opreme „Love it“ došao je sa sjedištima presvučenim kožom i detaljima u boji karoserije što se odnosi i na sigurnosne pojaseve. Ono što je mlađim kupcima najvažnije, multimedija, spada među trenutno najmodernije na tržištu.

Centralni displej dijagonale 8 inča strši iz kokpita, što je trenutna moda kod većine proizvođača automobila. Drugi, manji, displej putnog računara nalazi se između velikih analognih instrumenata jednostavne grafike. Za one nešto modernijih shvatanja predviđen je HUD (head up display) na kojem se jasno projeciraju sve bitne informacije tokom vožnje.

Manuelni mjenjač

Već prvi kilometri otkrivaju da Kona dolazi na potpuno novoj platformi koja je u startu dovoljno povišena od tla, a uz to podržava i 4x4 pogon. Osjećaj za komandama je prirodan pa nije potrebna nikakva faza privikavanja.

Mali trocilindrični turbobenzinski motor snagu od 120 KS razvija linearno, jer je maksimalni obrtni moment od 172 Nm na raspolaganju u opsegu od 1.500 - 4.000 obr/min. U sve se idealno uklapa manuelni mjenjač sa 6 stepeni prijenosa. Na kraju testa prosječnu potrošnju od 7,2 litra smatramo uzornim rezultatom. Cijena testnog modela s najbogatijim paketom opreme „Love it“ iznosi 51.690 KM.

Tehnički podaci

Dimenzije

D/Š/V 4.165x1.800x1.565 mm

Međuosovinski razmak: 2.600 mm

Masa 1.233 kg

Prtljažnik 361 – 1.143 l

Gume 235/45 R18

Motor i mjenjač

Motor: benzin 998 ccm, 3 cilindra, turbo punjač

Snaga 120 KS pri 6.000 obr/min

Moment 172 Nm pri 1.500 – 4.000 obr/min

Mjenjač manuelni sa 6 brzina

Performanse

Maks. brzina 181 km/h

Ubrzanje 0-100 12 sec

Prosječna potrošnja na testu: 7,2 litra benzina

Cijena:

51.690 KM testni model (33.990 KM osnovni model uz akciju)


Vlasnik autorskih prava © avaz-roto press d.o.o.
ISSN 1840-3522.
Zabranjeno preuzimanje sadržaja bez dozvole izdavača.